Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 01:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Hunting Tip

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 2,168
Received Thanks: 8,586
Hey Guys,

Well this is how it is, i ussually hunt in ape mountain with my archer, but always used to hunt at elf apes, always got **** stuff there, i tried hunting a mac apes on first map just out from city, and i started getting like 3 mets every 10 mins and a elite or super every 1/2-hour, the only thing was when i hit 3 mets in inventory didnt find more i banked them then found another 3 over 10-15 mins,

So jsut a Tip!... When hunting after getting a Particular ammount which i think is 3 bank them then hunt again..

Thanks Hope this is any help.



leavemealone is offline  
Old   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 27
Received Thanks: 0
hey!.. i got DB from elfapes.. its my first DB


that's a good idea.. i won't post my char's name in here.. so the co2's admin wont banned it.. thanks for giving me advice


kibotz is offline  
Old   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 128
Received Thanks: 3
yeah good idea, post your data on epvp so co2 admins can ban you ... lol

to thread:
i do this too ... not only with mets but with other stuff too, and i hunt at snakemonsters, because there i find lots of +1. Yesterday i did 7 +1 in 2 hours...

And i always stash it at warehouseman once i find something ...

cu
danny
Dannydunno is offline  
Old   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 15
Received Thanks: 0
Quote:
Originally posted by kibotz@Sep 24 2006, 21:15
hey!.. i got DB from elfapes.. its my first DB

Server:Lion
Name:huey2t
Job:Archer
Lvl:85

i'm still a noob in der..(NOT A REBORN )
lol i have a feeling thats not ur account. u probably hate that guy on that server so u put his name up here.


Legit_Hacker? is offline  
Old   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 31
Received Thanks: 7
Quote:
Originally posted by Legit_Hacker?+Sep 24 2006, 22:45--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Legit_Hacker? @ Sep 24 2006, 22:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--kibotz@Sep 24 2006, 21:15
hey&#33;.. i got DB from elfapes.. its my first DB

Server:Lion
Name:huey2t
Job:Archer
Lvl:85

i&#39;m still a noob in der..(NOT A REBORN )
lol i have a feeling thats not ur account. u probably hate that guy on that server so u put his name up here. [/b][/quote]
well i also play on that server and that char did get a DB a while ago was gonna pk him but then he prolly scrolled so i didnt bother

anyways its prolly true that guy put that account details up cos he hates that archer
Fongo is offline  
Old   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 11
Received Thanks: 0
i found 2 dbs in 1hr and tht is super lucky me xD
ab123456 is offline  
Old   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2005
Posts: 783
Received Thanks: 12
nice tip i found 53 sycee under 10 mins. gotta hunt here more often
omega02 is offline  
Old   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 27
Received Thanks: 0
i have luck in BANDITS than elfape.. i got 3 dbs in there and 1 super BS level 35


kibotz is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Hunting
Were is it u hunt share ur locations
11 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
Hunting!?!
I need dbs or 1 db for upgrade my clubs where can i good hunting money for a db?? or how can i make money&#33;&#33;&#33;???
6 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
hunting bot..
does anyone have a hunting bot besides script vessel is doesn&#39;t seem to work for me
1 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
need hunting bot
I NEED A HUNTING BOT CAN SOMEONE GET ME ONE THX
7 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
Hunting----->>>>
ok its like this, get a melee character instead of using any weapon use boxing and you will see how the hunting rates are gona get better at least...
19 Replies - CO2 Guides & Templates



All times are GMT +2. The time now is 01:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.