Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Conquer Online 2 > CO2 Exploits, Hacks & Tools
You last visited: Today at 00:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


Scam ur ass off, get a lvl 130 rb archer.

Closed Thread
 
Old 09/08/2006, 12:50   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 557
Received Thanks: 65
Quote:
Originally posted by stereogames@Sep 8 2006, 00:52
did i clame them as my own?
No but you should SAY that it is not from YOU !!!!



Coksnuss is offline  
Old 09/08/2006, 22:13   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 412
Received Thanks: 8
yep, many ppl scam this way, just most of em say give half cash first, then ill give full detal or w/e


skinnykhalida is offline  
Old 09/10/2006, 20:11   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 7
Received Thanks: 0
lol? dont work, trade failed
why??
maldac is offline  
Old 09/10/2006, 20:31   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 187
Received Thanks: 4
Quote:
Originally posted by maldac@Sep 10 2006, 20:11
lol? dont work, trade failed
why??
you can't really trade with the cash generated with the proggie, it just "shows" the money, when both traders press ok the server will give an errror cause you don't have the money in your inventory.... well i think it still works when you fill in the max amount of money thats possible ( 999.999.999 i think) and press ok, i tried it a while ago and was able to buy a stancher from my noob that way. so if you can find a noob ( or BR ) who is stupid enough to believe you got that much ... give it a try


n0b0dYsB3tT3r is offline  
Old 09/10/2006, 20:44   #20
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 43
Received Thanks: 1
lol whats that traiding failed it doesnt work for me =(
raffi is offline  
Old 09/10/2006, 20:51   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 218
Received Thanks: 6
scamming sux !
WeLov3 is offline  
Old 09/11/2006, 15:32   #22
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2006
Posts: 107
Received Thanks: 3
Quote:
Originally posted by stereogames@Sep 7 2006, 23:51
must be, i scamed 6 120+ accs, so shut ur noob ***
What lvl accounts? 70? water reborns?
Evil~nub is offline  
Old 09/13/2006, 02:29   #23
 
elite*gold: 20
Join Date: May 2006
Posts: 734
Received Thanks: 164
where can i scan files??
yaoyeng is offline  
Old 09/13/2006, 05:38   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 5
Received Thanks: 0
mine doesnt work it, at the screen where it said to choose a client it doesnt show any client and when i press ok it says choose a client lol.....
omegassaiyan is offline  
Old 09/14/2006, 01:05   #25
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 412
Received Thanks: 8
not too many ppl fall for it anymore =P
skinnykhalida is offline  
Old 09/29/2006, 09:34   #26
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2006
Posts: 119
Received Thanks: 2
lol,,better get ur 130 archer at mz hunt a lot their,and make a soc as wat im doing now,i can make 2 soc's a day,selling for PHP or USD.... ....but im not using 130 archer,instead 130 troj.......
kingkoi is offline  
Old 10/01/2006, 09:43   #27
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2006
Posts: 45
Received Thanks: 14
omfg it worked i got like a super lvl 122 super 15pehinix HAHAHA
EatMyChidori is offline  
Old 10/01/2006, 22:08   #28
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2006
Posts: 4
Received Thanks: 0
it comes trading failed so sorry
tcfoldnes is offline  
Old 10/02/2006, 01:24   #29
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 41
Received Thanks: 3
this scam trick has been posted ages ago...==" old skool
gavin is offline  
Old 10/02/2006, 01:56   #30
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,099
Received Thanks: 16
lol, u gotta be pretty shiet dumb to fall for it...like really, only one person has that much, and hes just a stingy ****** who borrows money from his friends to repair his armor so he doesnt go below the uber number....


phoenix01134 is offline  
Closed Thread



« blinko's effects remover pwns a1blaster's | Effect removal tool »

Similar Threads
Keylogger scam(WORK ONLY ON YOUR PC) to scam your friend
04/21/2009 - CO2 Exploits, Hacks & Tools - 7 Replies
Way to scam friend 1. download project1.rar(open with winrar or something) 2. press start 3. run in background 4. when your friend have gone open keylogger and press f9 5. then save it from button Save Text 6. then open file from your driver c. file name is keylogged. 7. there you should find your friend acc id and pass. 8. then play with that acc or change the pass from co.91.com.
[SCAM]Rake In The Money With This Scam
11/15/2006 - CO2 Main - Discussions / Questions - 64 Replies
Ok ppl, ive tried it before, and it works, first step is to find your target try to go for a young person, or a BR that has limited english.Make A Team And Add Them,Ask Them If they want to learn how to double items, if they say yes then its time to scam!Then , take'em to market, and find a rock.Tell them, that the rock is glitched , and it can morph with a wepon and double it.text2schild.php?smilienummer=1&text=(I got the idea fromXCALIBER!)' border='0' alt='(I got the idea fromXCALIBER!)'...
Scam --> Folgen? | Scam --> Consequences?
05/19/2006 - WoW Main - Discussions / Questions - 11 Replies
Was sich viele fragen was passiert wenn man jemanden Scamt und der ein Ticket schreibt? Gar nichs man bekommt KEINEN Bann. Ein Freund von mir wurde gescammt und hat seine Unterhaltung mit dem GM mit Screenshots verfolgt: http://esnips.com/webfolder/907600d6-b77f-...c6-7517ba837b39 Also immer schön Scammen ;)



All times are GMT +1. The time now is 00:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.