Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Call of Duty > Call of Duty Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 23:54

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[Release]Xantoros's Multi Installer [BO2]

Discussion on [Release]Xantoros's Multi Installer [BO2] within the Call of Duty Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the Call of Duty category.

Closed Thread

Old 05/28/2013, 17:55   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 5
Don't work help me please
ionut$tar is offline  
Old 07/09/2013, 18:26   #17

Minato's Avatar

elite*gold: 34
Received Thanks: 273
New Update come at: 29.07.13
Neues Update kommt am: 29.07.13

Alle Hacks die gehen werde ich suchen und in den Installer packen.

Habt aber ein bisschen geduld, bin momentan an einem grösseren Projekt dran und habe deshalb nicht soviel Zeit.

mfg. Xantoros
Minato is offline  
Old 09/26/2013, 17:00   #18

Minato's Avatar

elite*gold: 34
Received Thanks: 273
Update

Ein neues Update:

Hi Com, wie Ihr bestimmt bemerkt habt kommen von meiner Seite aus keine neuen Updates da ich dass gefühl habe Ihr braucht es nicht/wollt es nicht.
Deshalb werde ich von nun an keinen Hacks mehr raussuchen / selber Coden für euch. Ich bin seid etwa 2 Monaten ein Spieler der Hacks nicht mehr braucht und auch nicht mehr brauchen will! Ich hoffe Ihr versteht dass und ich kann es nur allen empfehlen.
Der genaue Grund wollt Ihr wissen?
Auf meinem Steam Account wurden nun etwa 50% der Spiele blockiert (ich wurde gebannt) auf Hack verdacht und wirklicher Hack Verwendung.

Mit freundlichen Grüssen

Xantoros -- Alex

PS: Falls Ihr nun vorhabt hier herum zu Spammen viel Erfolg von meiner Seite ich schaue hier nicht mehr oft rein.
Minato is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
[Pérmissed-RéLasé]endri123_Selman Multi-Language ByPass Installer v3.0
01/23/2015 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 92 Replies
Triple Directory ("C:\Program Files\alaplaya\S4League" -- "D:\alaplaya\S4League" -- "F:\alaplaya\S4League")Yo epvp, today with permission of MrSelman (bypass creator) i will post a ByPass installer in every language and the xtrapbypass.dll That's a screen when he let me do that =D http://i55.tinypic.com/28utvh1.jpg The Psw is for open the italian thread .. but i won't give psw XD Hmmm .. Ok let's start :
[Release]Xantoros's Multi Installer
11/17/2013 - Call of Duty Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 29 Replies
Hi Com, Downloadlink Updated: 03.05.2013 20:42 Updated: 02.03.2013 12:45 Zu meinem Installer: Es ist ein ganz Normaler Installer also nichts besonderes ich möchte auch keine Thanks haben,wollte euch nur mal die möglichkeit bieten 1 exe zu starten um die wichtigsten MW3 Hacks zu bekommen. Ich werde den Installer so oft wie möglich Updaten mit den besten MW3 Hacks die mir bekannt sind. Sonstiges:
[Multi] Installer & Tutorial [Use] MrSe!man Bypass
11/13/2011 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 30 Replies
Important Notes : Read the topic Carefully and How To use. before say "Not Working" If really doesn't work, Type Error Kind Please say English, i don't understand German or Any Other. http://img834.imageshack.us/img834/6858/65290219. png How to use ?
MrSelman's Bypass [Multi] Installer
10/16/2011 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 13 Replies
Important Notes : Read the topic Carefully and How To use. before say "Not Working" If really doesn't work, Type Error Kind Please say English, i don't understand German or Any Other. http://img194.imageshack.us/img194/1779/multiinst aller.png How to use ?
[$uper-R€lA$€]ByPass Multi-Installer
10/10/2011 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 23 Replies
Yo epvp today i will present a WORKING bypass installer !! (ty xCeManx ;D for help) Now : Screen :http://i52.tinypic.com/2qkkv49.jpg What that "shit" do ?? 1. Installs ByPas in : -english -spanish -french -italian

All times are GMT +2. The time now is 23:54.