Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Cabal Online > Cabal Private Server
You last visited: Today at 16:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



High rates PVP server

Discussion on High rates PVP server within the Cabal Private Server forum part of the Cabal Online category.

Reply
 
Old   #1
 
bboylife005's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 86
Received Thanks: 17
High rates PVP server

Hello guys i wanna know if there is any good pvp server with real high rates. i`m talking about 1k exp + if there is any1 who know pls keep me updated


Thank you!
bboylife005 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Suche] P Server High Rates
10/27/2010 - Metin2 - 5 Replies
Hi Ich Suche einen Root P Server Der immer On ist Und Rates alles auf 1000 Hat Wenn ihr so einen Kennt sagt ihn mir danke
[GW] Fun Server v15 [High Rates]
10/22/2010 - Flyff PServer Advertising - 17 Replies
Hallo, ich habe ein kleines Projekt gestartet welches sich mehr mit Guild Siege als mit was anderem beschäftigt. Für alle die, die nicht wissen was Guild Siege ist erkläre ich es mal in einem Satz. Da ich davon ausgehe das hier jeder schonmal FlyFF gespielt hat wird er wohl auch mitbekommen haben das jeden Samstag ein Gilden Krieg ist aus genannt "Großer GW" und diesen Gilden Krieg nennt man Guild Siege. Undzwar ist es folgendes Konzept, dass es zwei Gilden geben wird die sich ein paar mal Tag...
High rates server
08/30/2010 - Flyff Private Server - 1 Replies
Hi leute wie schon erwänt suche ich einen high rate server auf deutschund mit high rate meine ich auch HIGH RATE also wäre net wenn ihr mir welche emfehlen könntet
Anyone know any server with high rates?
02/21/2009 - SRO Private Server - 9 Replies
Anyone know any server with high rates? Not ECSRO and not SJSRO and not MySRO :D



All times are GMT +2. The time now is 16:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.