Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 20:30

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

MFBot - Shakes & Fidget Botting auf einem ganz neuen Level

Reply

Old 07/18/2018, 15:12   #601

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Hallo!! Its possible to do a Soccerstar (The other game of the company) bot? There is one but is really bad.

I think both games have the same structure so dont know if anyone be ablke to do it.

klke59 is offline  
Old 11/21/2018, 00:21   #602

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Bei mir funktioniert der Bot irgendwie nicht .... ich klick die Datei an , die Ordner und Scripts installiert er und stürtzt ab .

Chrisn12 is offline  
Reply

Tags
magical fidget bot, mfbot, s&f bot, shakes & fidget, shakes and fidget

« Shakes & Fidget Images (sfgame_new) | [Release] ksbot v2 - Bot für Kickerstar/Soccerstar »

Similar Threads
Shakes and Fidget Botting Service 24/7 **NEW**
11/24/2014 - Browsergames Trading - 24 Replies
Sehr geehrte Community, ich möchte euch hiermit meinen S&F Botting Service anbieten. Ablauf: 1. Ihr schreibt mir eine PN/Skype Nachricht, dass ihr den Botting Service nutzen möchtet. 2. Ihr loggt euch per TeamViewer im Bot ein 3. Zahlung erfolgt. Gebottet wird auf einem Windows Server, das heißt, die Accounts werden rund um die Uhr gebottet. Der Bot ist undetected, meine alten Accounts liefen über einem Monat durchgehend und wurden nie gebannt.
[S&F]Shakes & Fidget Botting
11/14/2012 - Browsergames Trading - 11 Replies
Hello guys, now I will present you my Shakes & Fidget Botting service. This service is fast, cheap & 100% trusted. This service offers: 24/7 Botting - Leveling, Arenas, Dungeons, Guild actions & donating, Auto-Equip, selling items...You can choose all or only what you want, depends on you. Supported servers: All Your bots can run 24/7.
[B]Shakes und Fidget Botting Service[S]Egold
09/21/2012 - Browsergames Trading - 5 Replies
Hey Ich biete hier meinen Shakes und Fidget Service an. Es wird per Bot gelevelt! Der erste Kunde erhält 3 Tage gratis!!! 5/5 Verfügbar Preise werden auf die Dauer des Service entschieden.
[B] Shakes and Fidget Botting [S] e*g
06/06/2012 - elite*gold Trading - 1 Replies
Topic sagt alles ;) läuft 24/7 Preisliste 1 Woche botten: 10 e*g 2 Wochen botten: 18 e*g 3 Wochen botten: 26 e*g Ich brauche dazu
[B] Shakes & Fidget Account botting Service [S] elite*gold
05/08/2012 - elite*gold Trading - 22 Replies
Willkommen, ich biete euch in diesem Thread meinen Shakes & Fidget Account botting Service an! Hierfür benötige ich die folgenden Daten: Username Passwort Server

All times are GMT +1. The time now is 20:30.