Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 06:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Shakes and Fidget Server 30.

Discussion on Shakes and Fidget Server 30. within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 6
Received Thanks: 0
Shakes and Fidget Server 30.

Nabend oder Morgen ^^

Ich suche hier noch nen paar mitglieder für Server 30.

Da ich einen alten Thread gefunden habe wo das anscheinend gut funktioniert hat möchte ich hier das gleiche Versuchen.

Also ich habe vor auf Server 30 anzufangen. Wer von euch will mitzocken ?

Werde da 300 ALU mit 50% Mount zocken.

MfG

PS.: Per PM oder hier Melden - Danke.
XDFLOXD is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
(S) Shakes Fidget 162 Server 16
08/03/2013 - Browsergames Trading - 4 Replies
Lookin for Paysafecard / Elitgold. Shakes-Fidget.PNG
Help Shakes & Fidget SERVER!!!!
05/18/2013 - Browsergames - 0 Replies
Hey! Help me to Shakes & Fidget servers to do! The server files are always applied well to set the table for some reason just does not do the things (phpMyAdmin), it may be because the latest XAMP I use?
Shakes & Fidget Server 25
02/08/2013 - Browsergames - 2 Replies
Moin, morgen startet ja Server 25, ich suche nach Leuten die direkt von Anfang an oben mit mischen wollen! Sollten erfahrung haben und 300 Alu spielen. Eigene Gilde sollte auch eröffnet werden, wäre cool wenn sich nen paar leute melden würden :)
Shakes and fidget Server 14 lvl 11x
12/07/2011 - Browsergames Trading - 1 Replies
Hyo biete euch hier meinen fernkaempfer lvl 11x auf Server 14 an, er ist in einer Top gilde und legt so ziemlich jedem in seinem lvl.. ich verlange fuer diesen Account 10€ PSC und gehandelt wird nur UEBER MM!
Shakes and Fidget Server 4
05/22/2010 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Huhu, ich zocke derweil Shakes and Fidget auf Server 4 und suche ein paar Leute die ich werben könnte. Pro Geworbene Person erhalte ich + 1 Attribut. Das Spiel ist zu 100% Kostenlos und die Anmeldung dauert max. 2 Min. Wenn ihr gefallen gefunden habt, könnte ich euch sogar in meine kleine Gilde Inviten, so würdet ihr Gold + EP Bonis erhalten.



All times are GMT +1. The time now is 06:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.