Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 02:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Help Shakes & Fidget server (#-99)

Discussion on Help Shakes & Fidget server (#-99) within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Help Shakes & Fidget server (#-99)

Hey!
Help me in this error: Unable to perform the command (# -99). Everything works well but registered in the localhost then you can log on by default and channel 2 menu go to settings and characters than the others who wrote derivative error. But neither will be sent to your registered account casually database :/ But even the board is also imported. Skype: yoda0207
endrehalo3 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Shakes and Fidget P-Server
09/01/2013 - Browsergames - 54 Replies
Arbeite derzeit and einem HTML/PHP/JS basierten S&F PServer ich benutze keine S&F Grafiken (wegen dem copyright) deswegen suche ich noch nen Designer :D @Fortschritt Rot = momentan keine Lösung Grün = Arbeite dran Taverne: 100% Arena: 20% Stadtwache: 40%
[B] Shakes & Fidget Acc Server 10
03/21/2013 - Browsergames Trading - 0 Replies
Hallo Liebe Epvp Community, Undzwar habe ich eine weile Shakes & Fidget gesuchtet und da ich keine Lust mehr habe wollte ich mein Acc jetze verkaufen .. verschenken wäre mir zu schade ! Über ne 20 € PSC wäre ich schon zufrieden ! Hier ein paar Daten! Klasse : Kundschafter Lvl : 99 Pilze : 60 Stärke : 815 Geschick : 1450 Intilligenz : 815 Ausdauer : 1559
[S] Shakes & Fidget p server
04/02/2012 - Browsergames - 1 Replies
Da ich keinen server finde und keinen machen will suche ich einen mit mehr als 100 leuten
[B] Shakes and fidget acc lvl 51 server 3
12/20/2011 - Browsergames Trading - 9 Replies
hey biete hier meinen level 51 magier auf dem server 3 an mit 9000+ ehre und 50 pilzen

All times are GMT +1. The time now is 02:40.