Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 08:21

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Asia 1

Discussion on Asia 1 within the Browsergames Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
Asia 1

Asia 1
Top 10-20
EIC

Kuiper 2
Hades 2
Kronos 1
Gamma 1
Beta 1
Alpha 2

registration Russia
100€ PayPal
slava27rus is offline  
Old 07/10/2017, 13:33   #2 Trade Status: Unverified(?)

KickMayer's Avatar

The Black Market: 128/2/3
Received Thanks: 1,022
Can offer you my GA5 Basic Major 10 Drones, 10 Havocs & 10 Hercules for your Asia 1.
KickMayer is offline  
Old 07/10/2017, 14:35   #3

Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by KickMayer View Post
Can offer you my GA5 Basic Major 10 Drones, 10 Havocs & 10 Hercules for your Asia 1.
no, thank you. only selling.
slava27rus is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
dekaron asia account needet!!!
03/25/2008 - Dekaron - 2 Replies
Hi can somebody please make an account ro dekaron asija. Im from EU so i dont understand those letters and i hawe already downloadet the game. Please send it to [email protected] ty
any bots for L2 south -east asia
08/22/2007 - Lineage 2 - 0 Replies
just wondren if thers any bot for L2 south -east asia? tnx
Asia Schriftzeichen ...
06/02/2007 - Technical Support - 4 Replies
Hallo, immer wenn ich auf japanische mmorpg seiten gehen um mich drot zu reggen etc muss ich immer asia schriftzeichen installien... müssen nicht aber ich brauch das damit nicht immer diese lange kombinationen autauchen die noch hinzu hässlich sind .... also weis eienr wie ich diese schriftzeichen bekomme ohne die cd einlegen zu müssen ( habs vom laster ) ... thx
http://asia.xiah.co.kr/
01/29/2006 - General Gaming Discussion - 0 Replies
hi hab volgendes problem will das game mal zocken die registreirung will nur net klapen ich gebe da alles eine und dann kommt ein kann net die seite seige fehler-.- http://asia.xiah.co.kr/ kann mir einer helfen fur mich reg oderhat einer ein acc wo net mahr zockt???
[Frage] Asia L2 Server
01/21/2006 - Lineage 2 - 0 Replies
Ok ich hab mal ne frage, kann mir jemand sagen was ich brauche, um auf einem Asiatischen L2 Server zu daddeln? Ok klar die IP vom Login Server, die habe ich auch (219.153.22.124 auth.lineage2.com.cn). Wenn ich die IP in meine "host" datei schreibe, passiert leider garnichts. In wie weit geht das überhabt mit der Europeischen Version von L2. Muss ich mir die Asiatische Version vielleicht von L2 saugen? Und wenn ja, hab ich dann überhaupt eine Chance mit meinem Account mich da...

All times are GMT +1. The time now is 08:22.