Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

I search US2(West)

Discussion on I search US2(West) within the Browsergames Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 14
I search US2(West)

Hello,I search for an US2(West) account for trade,I will give for it semi-ufe on Global Europe3...for more info please PM me.
[-Alucard-] is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Buying] [EU-WEST ACCOUNT][GERMAN][NO-RANK][TOP!] Search a West-Account with Riot-Points
11/21/2013 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo liebe Mitspieler, wie bereits oben angegeben suche ich einen League of Legedns Account Westeuropa. Dieser Account sollte schon einige bis viele Riot Points enthalten, um den Namen anschließen zu ändern. Der Account sollte auch schon einige an Champions besitzen, Skins spielen bei mir weniger eine Rolle. Ganz wichtig aber ist, dass ihr kaum oder gar kein Rank gespielt haben solltet. Solltet ihr einige der Voraussetzungen nicht erfüllen können, könnt ihr mir per Nachricht oder Skype...
[Search] LoL Lvl.30 Eu-West
08/16/2012 - League of Legends Trading - 0 Replies
Suche einen Eu-West LoL Account der Lvl.30 ist. Elo braucht er keine haben, wenn er eine hat ist es mir egal, werde aber nicht extra wegen der Elo bezahlen. Er sollte so viele Ranged Carrys (Sivir,Ashe,Graves,M.Fortune,Caitlyn) und wenn möglich dazu Skins haben. Der Account sollte nochnie gebannt / negativ aufgefallen sein. Wäre ebenfalls schön wenn noch ein paar RP und EP auf dem Acc enthalten wären.Außerdem wären Runenseiten (Lvl. 3 Runen) für AD/AP nice. Biete meine 2 Steam Accounts...
SEARCH PAX JAX EU WEST
05/15/2012 - League of Legends Trading - 4 Replies
HI SEARCH PAX JAX SKIN FOR PSC
[Search] USA West Acc
12/31/2011 - Browsergames Trading - 6 Replies
I have 100 € to giveaway... What i search LvL 18 (17 possible) Rank: IDC Equip: No Lf4 Needed No Havocs Needed 10 Drones would be nice
Search USA WEST or GL1
12/26/2011 - Browsergames Trading - 0 Replies
Hello buy an account on the U.S. West or GL1 for 60 € Offer. :handsdown:

All times are GMT +1. The time now is 05:41.