Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading
You last visited: Today at 13:48

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

WTS 2 Top Drakensang Accounts on Server Herudur Big Boint Game

Discussion on WTS 2 Top Drakensang Accounts on Server Herudur Big Boint Game within the Browsergames Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
WTS 2 Top Drakensang Accounts on Server Herudur Big Boint Game

Hallo zusammen !

Ich biete hier 2 LvL 40 Accounts in dem Spiel Drakensang!

1 Krieger in ZW 5 in dem sicher mehr als 500 € investiert wurde und einen Mage in ZW 1 auch hier wurde einiges investiert. Zahlreiche Epics Reittiere Kostüme usw. Genauere Infos in Skype bei mir ! Skypenick: bionikemc

Echt Preisgünstig abzugeben !

gruss L3go
L3go is offline  
Old 08/23/2013, 06:35   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Warrior Q5, 3 Inventarplätze, alle Lagerplätze, 700 draken, Drachling, Zahlreiche Kostüme und reittiere, Keens Set, Waffe : Legend, ......

Top Account echt billig !

den Mage gibts Gratis dazu ..... Q 2

*push*
L3go is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Selling] SELLING DRAKENSANG ACCOUNTS LVL 40
05/03/2014 - Browsergames Trading - 15 Replies
Hello. I've been working quite hard for alot of time in order to make good accounts and I am selling them right now for quite small amount of money. The accounts were made with a bot, it was working all the time and minimum attention from my side. TOP ACCOUNT: HEREDUR Level 40, Q5 DRAGONKNIGHT Damage: 372-445 Attack speed: 2,01 HP Points: 6136
[Selling] WTS 2 Top Drakensang Accounts on Server Herudur Big Boint Game
04/28/2013 - Browsergames Trading - 1 Replies
Hello ! I´m sellling two Top Drakensang Accounts on Server Herodur (Big Point Game) First Char was a LvL 40 Warrior in q5 with really good items ! (a lot of Uniques) I invest ca. 1000 € money in this Char! Secound Char was a LvL 40 Wizzard in Q1 with good items too! Investment ca. 500 € !
Suche Drakensang Accounts
04/27/2013 - Browsergames Trading - 3 Replies
Guten Tag zusammen, Wie man der Überschrift schon entnehmen kann suche ich Drakensang Accounts auf Heredur die folgeneden Kriterien erfüllen:-Level 40 -Drachenkrieger -einen Username der nicht kindig oder einfach nur doof klingt (ich hoffe ihr wisst was...
[Selling] Drakensang Accounts lev 21-36 cheap
04/23/2013 - Browsergames Trading - 3 Replies
Thread close thanks.
Verkaufe Drakensang Accounts
04/22/2013 - Browsergames Trading - 2 Replies
Hallo zusammen ich verkaufe hier 2 unabhängige Drakensang Accounts auf Herudur. Zu einem einen 39 voll Legi Warrior und einen sehr guten 34 Magier. Vorschläge und Fragen gerne gehört. Bitte per Mail

All times are GMT +1. The time now is 13:50.