Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 07:18

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Search Ogame Account

Discussion on Search Ogame Account within the Browsergames Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 11
Search Ogame Account

Hi

i want to buy an Ogame Account <Top 100 in an normal Universe! PN me with Informations and than we will discuss about the price. I am willing to pay a lot of money for an good account.

best regards

HUHU

möchte einen <Top 100 Ogame account kaufen. Pn mich einfach mit informationen über den account und dann sprechen wir über den Preis.

lg
daraone is offline  
Old 07/06/2013, 23:38   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Hi,

hätte einen Top120 Gesamt, Ökonomie Top100 (deifinitv besser, weiß es aber nicht so genau, muss nachsehen) Acc in Sirius.

Sehr sichere Position, 7 Planis (Planis sind nach dem Redisgn viel teurer als vorher), sehr gute Minen, Fleet v.a. Transen).

Bei Interesse bitte melden!
Dicoss is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Ogame Privat Server ONLINE & Team Search
05/05/2011 - Browsergames - 0 Replies
Hello the new P-server Assi-Game is online. We Search a Team Login
[SEARCH]Ogame Server Files
01/02/2011 - Browsergames - 1 Replies
Hey Leute, Ich suche die Ogame server files sie wurden schonmal pub gemacht aber finde sie nicht mehr falls sie nochmal einer uploaden könnte und mir den link per pn schicken könnte oder einfach die Serverfiles per skype oder icq wäre sehr nett ich würde euch auch 1000 x thx geben :)
[search] ogame bot!!!
08/09/2010 - General Gaming Discussion - 1 Replies
hey leute ich such nen ogame bot... bitte postet alles was ihr an bots so habt.. -der bot sollte eine bauliste haben, also das man einstellt, was er halt alles aubauen soll -er sollte flottenbefehle um angegebene uhrzeiten ausführen können -er sollte die fleet wegschicken können, falls man angegriffen wird und wenn möglich das er dem angreifer dann auch ne nachricht schickt das die fleet weg ist das wäre eig. das nötigste fürn moment ich bin für jeden post dankbar
Search ! Ogame Privatserver
10/19/2009 - Browsergames - 1 Replies
hey i search a ogame privatserver can anyone tell me a website thank youu :)

All times are GMT +1. The time now is 07:19.