Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading
You last visited: Today at 15:48

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Shakes&Fidget Ausverkauf/100E*Gold je Account!

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 11
Received Thanks: 362
Exclamation Shakes&Fidget Ausverkauf/100E*Gold je Account!

Guten Morgen allerseits,
hiermit möchte ich den Totalausverkauf meiner Shakes and Fidget Accounts erreichen. Dazu setze ich den Preis für JEDEN meiner S&F Accs auf läppische 100 E*Gold! Level/Server/Stufe/Email wird hier nicht berücksichtigt- wer zuerst kauft kriegt das beste

WeltAccountPreisPilzeTreasure
s2 lvl 106 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 116 You must register and activate your account in order to view images. Unfreiwillig verschenkt
s3lvl 105 Krieger100 You must register and activate your account in order to view images. 102 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s4lvl 102 Kundschafter100 You must register and activate your account in order to view images. 101 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s5lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 94 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s7lvl 103 Krieger100 You must register and activate your account in order to view images. 100 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s8lvl 131 Kundschafter100 You must register and activate your account in order to view images. 109 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s8*lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 90 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s10lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 136 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s11lvl 88 Mage 100 You must register and activate your account in order to view images. 94 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s12lvl 96 Krieger 100 You must register and activate your account in order to view images. 101 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s13lvl 85 Krieger 100 You must register and activate your account in order to view images. 110 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s14lvl 89 Mage 100 You must register and activate your account in order to view images. 41 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s14*lvl 92 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 42 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
*von diesen Accounts sind leider KEINE E-Mail Adressen vorhanden, ich garantiere jedoch für ALLE Accounts selbsterstellung und eigenes Leveln- die Accounts sind 1. Hand.

Solltet ihr zweifeln wieso ich die Accounts so billig mache: Ich habe vor einige Zeit aufgehört zu spielen und die Accounts verlieren mit der Zeit eh ihren Wert- besser ich mache sie direkt billig dann finden sie jemanden der sie pflegt

14.04.12: CLOSED, ALLE ACCOUNTS ERFOLGREICH VERKAUFT.

MfG Ichaelus

BigM' is offline  
Thanks
3 Users
Old   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 1
Received Thanks: 86
Hast du auch Charaktere auf s18?

LikeZz is offline  
Old   #3 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 166
Kann ich einen Screen von deinen Level 131 Kundi sehen?
s3nf is offline  
Old   #4

Quote:
Originally Posted by LikeZz View Post
Hast du auch Charaktere auf s18?
Nein, ich habe bei s14 aufgehört

@d3mad: Ich hatte eig. nicht vor, zu jedem Char einen Screen zu machen (zu viel Arbeit für das wenige Geld). Du kannst (sollst) den Kauf aber natürlich filmen und sollte etwas nicht stimmen das Geld zurück verlangen.

MfG BigM'

BigM' is offline  
Old   #5 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 166
BigM' hab dir ne pn gesendet. Wäre nett wenn du antworten würdest.
s3nf is offline  
Old   #6

You must register and activate your account in order to view images.
BigM' is offline  
Old   #7

Zur Erinnerung: Wer zuerst zuschlägt bekommt das beste
BigM' is offline  
Old   #8

BigM' is offline  
Old   #9

!
BigM' is offline  
Old   #10 Trade Status: Unverified(?)

The Black Market: 106/0/0
Received Thanks: 1,159
Welcher der Chars ist vom Highscore her am Höchsten?
.CяιMe™ is offline  
Old   #11

Weiss ich nicht, ich mach mir jetzt auch nicht die Mühe mich bei jedem nochmal mit dem neuen PW einzuloggen..sie wurden länger nicht mehr gespielt, doch die Ausrüstung ist bei allem meiner Meinung nach am besten gewählt, Epics meist viele vorhanden.
Der erste Char von S14 war kurz Rang 11.

MfG
BigM' is offline  
Old   #12 Trade Status: Unverified(?)

Könnte ich auch 2 für 150 kriegen?
.CяιMe™ is offline  
Old   #13

Quote:
Originally Posted by ƒLαуZєє. View Post
Könnte ich auch 2 für 150 kriegen?
Für 181 E*Gold- wieso? Siehe Anfangspost
BigM' is offline  
Old   #14 Trade Status: Unverified(?)

Quote:
Originally Posted by BigM' View Post
Guten Morgen allerseits,
hiermit möchte ich den Totalausverkauf meiner Shakes and Fidget Accounts erreichen. Dazu setze ich den Preis für JEDEN meiner S&F Accs auf läppische 100 E*Gold! Level/Server/Stufe/Email wird hier nicht berücksichtigt- wer zuerst kauft kriegt das beste

WeltAccountPreisPilzeTreasure
s2 lvl 106 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 116 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s3lvl 105 Krieger100 You must register and activate your account in order to view images. 102 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s4lvl 102 Kundschafter100 You must register and activate your account in order to view images. 101 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s5lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 94 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s7lvl 103 Krieger100 You must register and activate your account in order to view images. 100 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s8lvl 131 Kundschafter100 You must register and activate your account in order to view images. 109 You must register and activate your account in order to view images. Verkauft
s8*lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 90 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s10lvl 100 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 136 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s11lvl 88 Mage 100 You must register and activate your account in order to view images. 94 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s12lvl 96 Krieger 100 You must register and activate your account in order to view images. 101 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s13lvl 85 Krieger 100 You must register and activate your account in order to view images. 110 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s14lvl 89 Mage 100 You must register and activate your account in order to view images. 41 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
s14*lvl 92 Mage100 You must register and activate your account in order to view images. 42 You must register and activate your account in order to view images. Verfügbar
*von diesen Accounts sind leider KEINE E-Mail Adressen vorhanden, ich garantiere jedoch für ALLE Accounts selbsterstellung und eigenes Leveln- die Accounts sind 1. Hand.

Solltet ihr zweifeln wieso ich die Accounts so billig mache: Ich habe vor einige Zeit aufgehört zu spielen und die Accounts verlieren mit der Zeit eh ihren Wert- besser ich mache sie direkt billig dann finden sie jemanden der sie pflegt

Aufgrund der geringen Nachfrage ein weiterer Preissturz: 10E*Gold weniger für den nächsten Käufer, 9E*Gold für den übernächsten ect.!

MfG Ichaelus
Mach mir bitte beide in eine Treasure für 181 e*gold.
Würde die dann kaufen. :b
Aber schick sie mir per PN bitte.
.CяιMe™ is offline  
Old   #15

Quote:
Originally Posted by ƒLαуZєє. View Post
Mach mir bitte beide in eine Treasure für 181 e*gold.
Würde die dann kaufen. :b
Aber schick sie mir per PN bitte.
Du kannst dir natürlich 2 aussuchen..sag mir welche und ich mach die Treasure

BigM' is offline  
Closed Thread

Tags
accounts, e*gold, schnäppchen, shakes and figet, sonderangebot

« Previous Thread | Next Thread »