Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Blade & Soul Trading
You last visited: Today at 01:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



BnS EU Account mit Founders Pack

Discussion on BnS EU Account mit Founders Pack within the Blade & Soul Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 21
Received Thanks: 0
BnS EU Account mit Founders Pack

Hallo zusammen,

ich verkaufe hiermit meinen BnS EU Account den ich damals gekauft habe.
Ich spiele BnS leider nicht mehr, und habe es da auch nicht grade weit geschafft, es hat mir einfach keine Laune bereitet.

Enthalten ist das Founders Pack, keine Ahnung ob das so gut ist, ich kenn mich da nicht so gut aus und möchte den Account loswerden.
Kann auch nicht sagen ob da noch was drauf ist, höchstens ein Level 20+ Char.
War damals in irgendeiner Gilde aber bin da wahrscheinlich auch schon rausgeflogen.

Bild:



Als Tausch möchte ich eine 15€ E-Plus Aufladekarte haben, da ich grade keine mehr habe, und mir sonst wenn ich mit dem Bus oder so fahre viel zu langweilig ist, wenn ich nur schreiben kann, und mir eigentlich gerne mal um die 10-30 Min zu vertreiben YouTube Videos unterwegs anschaue. ^^

MfG. =]
Zer0Mike is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Archeage Archeum Pack (Founders Pack) 4 trade.
12/02/2015 - ArcheAge Trading - 1 Replies
Mod plz take down.
[Selling] MarvelHeroes Ultimate Founders Pack Account
11/09/2014 - Trading - 5 Replies
Moin, ich möchte meinen Marvel Heroes Ultimate Founders Pack Account verkaufen. Dieser beinhaltet unter anderem: alle derzeit vorhandenen Helden sowie Kostüme sowie die nächsten 5 Helden inkl. Kostüme die erscheinen (Emma Frost, Human Torch, Luke Cage, Nova & Squirrel Girl) 5% permanent XP Boost 5% permanent Item Find Boost
WTS my archeage Archeum founders pack account
09/23/2014 - ArcheAge Trading - 0 Replies
Im selling my archeage Archeum founders pack got around 7k credit atm, lvl 50 daggerspell char. im LF around 80-90. PM me for offers and skype
[Buying] Founders pack or account
08/29/2014 - ArcheAge Trading - 0 Replies
Hello :) I am buying Archeage account or packs. I hope you will sell them a bit cheaper than in marketplaces. You can contact with me via skype: g0uff1 or pm
[H] AoH Account (with founders pack) [W] Cs:complete
06/21/2013 - Steam Trading - 0 Replies
Want to trade my AoH account (it comes with exclusive founders pack) Trading for a copy of cs:complete, or cs:go+css



All times are GMT +2. The time now is 01:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.