The title/hWnd/class of the window to access. See Title special definition.
text
The text of the window to access. See Text special definition.
controlID
The control to interact with. See Controls.
button
[optional] The button to click, "left", "right", "middle", "main", "menu", "primary", "secondary". Default is the left button.
clicks
[optional] The number of times to click the mouse. Default is 1.
x
[optional] The x position to click within the control. Default is center.
y
[optional] The y position to click within the control. Default is center.
Demnach sollte es doch reichen die Anzahl der Klicks einfach mit anzugeben?
Code:
ControlClick($window, "", "", "primary", 1)
Die default klickanzahl ist 1,daher braucht man die nicht angeben
Quote:
Originally Posted by Esukho
Aber für Controlclick gibts keine UP and DOWN option ^^
Deswegen wundert es mich auch, dass er bei dir die maustaste gedrückt hält. Hast du mal probiert nach dem controlclick etwas per controlsend zu senden? Vielleicht resettet das dein mausklick
Die default klickanzahl ist 1,daher braucht man die nicht angeben
Deswegen wundert es mich auch, dass er bei dir die maustaste gedrückt hält. Hast du mal probiert nach dem controlclick etwas per controlsend zu senden? Vielleicht resettet das dein mausklick
Hab das problem selber erkannt, es klickt quasi zu schnell und das programm erkennt das loslassen nicht mehr.
Habs mit Einem macro Programm ausgetestet und da gings auch erst wenn ich einen 0,5 sec Delay zwischen druck und loslassen einfüge
Aber ich sehe selbst grad keine Möglichkeit ein Delay zwischen Klick und loslassen zu machen in form von
ControlClick
[HELP]HELP HELP HELP[HELP] 09/23/2013 - Facebook - 3 Replies GUYS ^^ THIS IS A HELP THREAD NOT REQUEST THREAD BUT YOU CAN CONSIDER IT AS REQUEST THREAD
DOES ANYONE OF YOU KNOW THE AUTO SUBMIT PHP CODE? THANKS!
help help help help help help 06/28/2009 - Say Hello - 0 Replies how i can dowmload Mangos 6385 ???????????????????????????????????
please give me the limk i can't see that
i know it is in www.elitepvpers.com/.../153716-release-mangos-relea ses-blackscorpian-win32-2-4-3-a.html -
but give me link sent it to my email plz