Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:36

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Logo design

Discussion on Logo design within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
xgamer50x's Avatar
 
elite*gold: 81
The Black Market: 144/0/1
Join Date: Sep 2015
Posts: 400
Received Thanks: 42
Logo design

Suche wen der mir ein kleines aber feines Logo für eine Website designen kann und sich ein paar taler verdienen möchte

discord: fluffy5936
xgamer50x is offline  
Old 01/12/2024, 23:17   #2 Trade Status: Unverified(?)
harder, better, faster




 
Gipha's Avatar
 
elite*gold: 18
The Black Market: 190/0/0
Join Date: Sep 2009
Posts: 4,861
Received Thanks: 785
Arrow Trading -> Artist Trading

#moved
Gipha is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
█ [S] Design ( YT Design / ElitePvpers Design / Avatar / Signatur / Web Design █
05/18/2019 - elite*gold Trading - 6 Replies
Hi Ich suche einen ,,Designer'' der mir folgendes machen kann: - Web Design - Signatur - Avatar - ElitePvPers Design - Youtube Kanal Design
Suche jemanden der mir mein Logo designed - looking for someone to design my logo
07/25/2015 - General Art - 2 Replies
Halllooo, Ich bin auf der Suche nach jemandem der mir mein Logo designed. Das Logo existiert bereits in meinem Kopf, da ich leider künstlerisch sehr unbegabt bin brauche ich jmd. der es aufs Papier bringt. Bei Interesse pm an mich. ----------------------------------------------- Hellooo, I'm looking for someone to create my logo for me. I have the logo already in mind but due the lack of my art skills, I need someone to put it on the paper. If you're interested please send me a pm.
[Selling] ✔ Design UR Service ✔ Design UR Thread ✔ Design UR Logo ✔ [ Fast & Safe ] ✔
09/29/2014 - League of Legends Trading - 4 Replies
http://i.epvpimg.com/DIIGb.jpg Hello everybody today am going to put my service about Design & Photoshop . http://i.epvpimg.com/l6Bve.png Photoshop designer since 2009
[Selling] ✔ Design UR Service ✔ Design UR Thread ✔ Design UR Logo ✔ [ Fast & Safe ] ✔
09/29/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
# Close please
[Buying] LOGO DESIGN (LOGO+AVATAR+SIGNATUR)
09/27/2014 - Artist Trading - 7 Replies
ENG: Hey Elitepvpers-Artists, I want to buy a professional logo from you. We shall talk together about it and you should try to meet my wishes. After you created my logo and everything went nice you should create a suitable avatar and a signature. GER: Hey Elitepvpers-Künstler, Ich möchte ein professionelles Logo kaufen. Wir werden gemeinsam darüber sprechen, und Sie sollten versuchen, meine Wünsche zu erfüllen. Nachdem Sie mein Logo erstellt haben und glatt lief schön, sollte...



All times are GMT +2. The time now is 05:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.