Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 07:35

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Looking for ThreadDesigns Service!

Discussion on Looking for ThreadDesigns Service! within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 670
Received Thanks: 8
Lightbulb Looking for ThreadDesigns Service!

Topic, my skype: Spiritolf
SpiritOlf is offline  
Old 02/12/2015, 10:13   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 260
Received Thanks: 11
Added
Arz31 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Threaddesigns
09/21/2014 - Artist Showcase - 5 Replies
Hallo, habe glaub noch nie hier ein Thread eröffnet für Kritik meiner Threaddesigns und Verbesserungsvorschläge, aber nur durch Kritik wird man auch besser. Die habe ich nur in der Schule bekommen. ~ Threaddesigns: 1)
League of Legends Design Service - Threaddesigns - Signatures - Avatars
05/06/2014 - League of Legends Trading - 13 Replies
Hey, want to offer my Design service for the League of Legends Section. I do: -Threaddesigns -Webdesigns -Avatars -Signatures -and more Examples:
Design Service GetGFX - Webdesigns, Threaddesigns, Logos und mehr!
10/20/2013 - Artist Trading - 5 Replies
Topic sagt alles. Werde bald (vllt.) ein Threaddesign machen.
[Selling] [B] Mehrere Threaddesigns (Keyshop, Elopush Service, Umcash Service) [S] e*Gold / PSC
07/21/2013 - elite*gold Trading - 10 Replies
Da ich einige meiner Services nicht mehr betreibe und daher die Threaddesigns nicht mehr benötige verkaufe ich hier folgende Designs mit PSD. Minecraft Server: http://www.elitepvpers.com/forum/minecraft-server- advertising/2739566-minecraft-community-hunger-gam se-pvp-tdm-ctf.html Keystore: Klick Umcashservice: Klick Elopush Service: Klick
[Buying] Threaddesigns
05/26/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies
Heyo, suche einen fähigen GFXler, der mit 2 Threaddesigns macht, welche auch aufwändiger sein dürfen. Sollen komplett meinen Wünschen entsprechen und müssen dementsprechend eventuell mehrfach überarbeitet werden. Schreibt mir einfach mal hier rein, ob ihr mir hierbei was anbieten könnt, eventuell mit einem Beispiel, damit ich weiß, ob es passt oder Zeitverschwendung wäre. : O Also nach Möglichkeit einfach mit Beispiel und ~Preis drunter posten. : O Danke Leuteee. : D Grüße

All times are GMT +1. The time now is 07:37.