WTT Cleric/Ranger Asmodian EU or Glad Asmodian EU for Sorcerer or Ranger Elyos EU 08/22/2013 - Aion Trading - 1 Replies cleric and ranger account:
Cleric is 40 elite +10 with MR stones and pve jewels reaching 1930 MR
Also has full fenris with MA stones and fenris warhammer with silence gs
+9 Pacifcation staff combined with pvp weapon.
Has both stigma trees (benevolence and call lightning)
300 essencetapping, 449 alchemy, 399 cooking.
60 Plats, 310k AP
Ranger is full 30 elite +15 with HP/Crit stones
+10 noble dark dragons bow combined wiht pvp bow
WTS lvl 55 Ranger PvP 12/16/2010 - Aion Trading - 2 Replies Da ich leider keine Zeit mehr habe für das spiele verkaufe ich meinen Aion Account, nach 11 monatiger Spielzeit.
Um meinen Account-Char- zu schützen kann ich hier nicht alle Angaben machen.
Der Hunter befindet sich auf EU Server. (Ich gebe den Server nicht an weil es bis Anfang-Mitte Januar kostenlose Servertransfers gibt)
Dies ist kein 08/15 Char wie die meisten die im Internet angeboten werden, er ist im PvP richtig angewendet unschlagbar.
Er ist durch sein Equip am Crit.cap und...
Ranger bug 06/19/2010 - Shaiya - 29 Replies I've heard from some sources that there is a way to make lvl 8 ranger do 30k dmg.... but nobody will tell me how to do it so i would love it if anyone here would let me in on the secret please :)
WTS Lvl 92 Ranger [EU4] 05/30/2010 - Archlord Trading - 2 Replies Don't know wheres my old thread! Quitting Game!! Want to Sell!! ID made in USA
Lvl 41 Ele Unis: Barom + Shuta
Lvl 92 Ranger: Barom + Shuta + Blode + Spiral + 2x Okeros + 2x Gaudius + Karkaen 0/1 + Gaurdimesh Lvl 5 Dark + Luke Lvl 5 Dark
Realms:
Remlos: arm/garb 2/5
Light: miss garb 4/5
Psn: miss cap 4/5
Ice: Only Garb + Cap 2/5
[EVE] WTT RANGER LVL 74 !! 12/08/2009 - Archlord Trading - 6 Replies Hi guys,
I wanna trade my Ranger lvl 74,
He got realm boots (ice and poison)
Realm cap (ice)
Webzen armor , wep , ...
Im looking for uniques .
Offer me ,