So here is my offer:
I have got already an level 77 Knight and a level 69 Berserker, and i dont see any sense in Leveling any more without EP III. Thats why i want to offer my playingtime to you!
For sure, it is not Powerleveling, but i can Level u up quite good. I play nearly all the day, but my own Chars dont get any further ... so i thought doing something with a better success rate would be quite nice!
All i need is a PM with ur AccName, ur PW, the Char u want to be leveled and the time when u are offline, so i can take over the rest of the time.
If u belive i am a scammer u can trade away your good items for the time, but i need some equip to go grinding!
And u have to be patient with me, cause i am only human, so i can only level up ONE person per day/whatever. And not too much Accounts at once, i am human, dont forget that
U have to be Level 20 minimum, because everything else is rubbish! I want to help u a bit and not to make all the shit for u! To level 20 everyone can level by himself easily
my english is not the best, so read german please if u can german
german
Hallo Leute.
Ich hab bereits einen Level 77 Knight und 69 Berserker und solange Episode III nicht draussen ist seh ich einfach keinen Sinn dadrin diese Chars weiter zu pushen, deshalb möchte ich meine Zeit hier anbieten!
Ich würde euch leveln, es ist kein Powerleveling, aber ich bin recht gut und habe sehr viel Zeit zum zocken. Aber mit meinen beiden Chars komm ich grade so langsam vorran ... da wollt ich einfach eine Aufgabe übernehmen wo man bissl mehr Erfolgschancen hat.
Für alle die skeptisch sind (wohl alle) ihr könnt eure ganzen Sachen vorher zu einem anderen Account traden, so das ich nix klauen kann. Natürlich brauch ich trotzdem Equip um leveln zu können. das ist klar!
Ich brauch desweiteren nur eine PM mit Account, PW, Charname und die Zeit wann ihr offline seit, so das ich währenddessen zocken kann. Hat ja keinen Sinn wenn wir beide versuchen zur selben Zeit zu grinden.
Ausserdem brauch ich von euch GEDULD, ich bin nur ein Mensch, das heißt ich kann nur einen Account zur Zeit pushen und werde irgendwie ein Rotationssystem entwickeln, das jeder mal drankommt.
Level 20 minimum, ich will euch helfen und nicht die ganze scheissarbeit abnehmen. bis dahin werdet ihr es jawohl selbst schaffen oder nicht? Wenn ihr es nicht bis Level 20 schafft seit ihr meine Zeit nicht wert!