Here's the deal; My FPS drops down from 30-40 to 5-20 when I look at smoke that's close enough. Any kind of smoke makes me lag, e.g. smoke from explosions, grenades, when spraying graffiti or certain types of weapons. It's extremely annoying when somebody is throwing percussion grenades at me or shooting at me with an N-FAS because I always die due to the lag caused by the smoke. I checked out APB's official forums but I couldn't find any way to get rid of the smoke. Does anybody know how to remove the smoke or get rid of smoke lag? Any kind of advice is appreciated.
Hier ist mein Problem: Meine FPS sinkt von 30-40 auf 5-20 wenn ich Rauch von Nahem sehe. Ich lagge bei jeder Art von Rauch, z.B. Rauch von Explosionen, Granaten, Graffitis sprühen oder einigen Waffen. Es ist echt ärgerlich wenn jemand Aufschlaggranaten(?) (kenne den deutschen Begriff leider nicht, engl. percussion grenades) auf mich zu wirft oder mit einer N-FAS auf mich schiesst, weil ich immer wegen dem Lag von Qualm sterbe. Bei APBs offiziellen Foren habe ich keine Lösung gefunden wie man den Rauch abschalten könnte. Weiss jemand wie man Rauch ausschalten kann? Ich wäre dankbar für jede Art von Rat.