Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Aion Trading
You last visited: Today at 01:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Asmo Thor Templar /

Discussion on WTB Asmo Thor Templar / within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 47
Received Thanks: 1
WTB Asmo Thor Templar /

Buying a Teampler on Thor im pay good /pm
Clion3x is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Thor Asmo Templar / Dayla Asmo Gladiator /// 2 diff Acc
03/08/2016 - Aion Trading - 0 Replies
Hey guys, i wanna sell my 2 accounts here, cause I don't wanna play any more. Both chars are lvl 65 and have a few parts of rank1. Information about Payment: - paypal only, as gift - Money first, account data afterwards - If you want to use a middleman, that's fine - no trade
[Selling] /WTT Gunner Asmo Thor | SM + Kantor Elyos Thor | Kleri Asmo Thor
07/17/2014 - Aion Trading - 3 Replies
Huhu, Da mir der Gunner keinen Spaß mehr macht, entscheide ich mich nun dazu, diesen zu verkaufen. Der Gunner ist Lv65 und besitzt das komplette Machtkampf-Gear (Accessoirs (bis auf Gürtel) noch auf Gold, allerdings aufwertbar, ich hatte jediglich keine Lust, die Garnis zu machen, da der Unterschied nur gering ist), der Revolver in der Haupthand ist auf +10 und besitzt einen Schweigen-Gottstein. Der Charakter besitzt das komplette Leder-Beritra/UG-Skinset sowie ist er momentan Offizier...
WTT SM (Asmo - Thor) gegen Kantor/Kleri/Jäger (Asmo - Thor)
12/24/2012 - Aion Trading - 1 Replies
Hi, wie im Titel schon geschrieben, würde ich gerne meinen SM, gegen Kantor/Kleri/Jäger tauschen. SM befindet sich auf den deutschen Server Thor, auf der Seite der Asmodier. Die gesuchte Char, sollte auch auf Thor (Asmodier) sein. Mein SM besitzt 2 Teile des 55er Brigade-PvP-Set (jeweils +10) Dazu 3 Teile vom Arena-PvP Set (2-stufig)
WTT Pro Asmo Assa Thor vs Asmo/Elyos Thor
07/15/2012 - Aion Trading - 0 Replies
done...
WTT Level 52 Mage (Thor/Asmo) to Level 35+ Clerik (Thor/Asmo)
12/01/2010 - Aion Trading - 5 Replies
Tausche Nachwievor Magier Level 52 (THOR / ASMO) nicht sonderlich Gut Equipt gegen eine andere Klasse Level 37+ (THOR / ASMO) welche Klasse das ist weiss ich noch nicht macht mir einfach ein Paar Angebote. Alternativ könnt ihr den Acc auch haben im Tausch gegen Kinah (Thor / Asmo) Natürlich nur Hand Erarbeitet Kinah Seller mag ich nicht.



All times are GMT +1. The time now is 01:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.