Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Private Server
You last visited: Today at 01:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

InfiniteAion Launcher Problem

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Question InfiniteAion Launcher Problem

Hi,

ich wollte mir mal, da es so scheint das Infiniteaion so ziemlich der beliebteste Aion Serve ist, dort einen Acc. erstellen und loszocken.

Aber jetzt habe ich das Problem wenn ich den neuen IA Launcher starten will passiert einfach nichts. Ich habe es so wie in anderen Anleitungen schon gemacht also den Launcher nicht direkt ins Aion Verzeichniss reinschieben, sondern erst speichern und dannach ins Verzeichniss reinkopieren.

Habt ihr vielleicht irgendeine Ahnung wie ich den IA Launcher starten kann ?

Nur zur info ich habe Windows 7 Ultimate x86, und von der Leistung sollte es mein Computer auch locker schaffen, da ich ja schon auf anderen Servern Aion mit höchsten Grafik Einstellungen gespielt habe.

Danke für eure Antworten.

Lio_Messi is offline  
Old   #2

Received Thanks: 26
It could be due to the DDoS because the launcher relies on the site to load daily information. But if you wait a few minutes see if it loads. Don't click anything. And make sure you have .Net Framework 3.5 installed.

fishey07 is offline  
Thanks
1 User
Old   #3

elite*gold: 20
Received Thanks: 541
The launcher is still not working properly. Just let it load, it takes from 2-3 minutes to load completely, due to the DDoS attack, or the site being down.
Zacko7 is offline  
Thanks
1 User
Old   #4

danke an alle,

werde .Net Farmework 3.5 noch mal neu installieren und dann mal schauen was passiert

Lio_Messi is offline  
Old   #5

ehhhm ja hab jetz sichergestellt das ich .Net Farmework 3.5 habe und hab auch noch mehr wie 1stunde gewartet ohne etwas zu machen aber da öffnet sich trotzdem nichts

hab ihr noch andere vorschläge ???
Lio_Messi is offline  
Old   #6

bin echt am verzweifeln habt ihr keine anderen lösungen ?
Lio_Messi is offline  
Old   #7

Received Thanks: 18
Lightbulb

Quote:
Originally Posted by Lio_Messi View Post
bin echt am verzweifeln habt ihr keine anderen lösungen ?
weiß ja nicht doch ich könnte dir meien funktionierende daten schicken also ei mir läuft alles fehler los (müsstest mir nur sagen was ich schicken oder uploaden müsste)

dass mit dem warten ist mir neu bin eig innerhalb 4 minuten im game o.o
DIAMANDDRAGON is offline  
Thanks
1 User
Old   #8

Received Thanks: 2
i have the same problem. i did everything that is posted in the Support Forum on their site. I turned DEP off, started as an admin the launcher, gave full access and still the Launcher crashes when i double click him.

Maybe some1 already had such problems and knows how to deal with it. Please help.
I have Vista x32.
crestik is offline  
Old   #9

@ DIAMANDDRAGON ja wäre echt sau cool wenn du das machen würdest

wie groß wären denn die Daten alles in allem ?

also wenn dus machen würdest wäre es gut wenn du die Daten auf Uploadet.to hochlädst.
Lio_Messi is offline  
Old   #10

I'm having a problem with d3dx9_38.dll. It causes the client to crash right after the NCSoft logo appears. Aion perfectly runs without d3dx9_38.dll but it is exclusively for retail server. Has anyone also experienced this kind of problem? Pls help. I would appreciate any help from you guys. thanks.
shaniellezan is offline  
Old   #11

Quote:
Originally Posted by shaniellezan View Post
I'm having a problem with d3dx9_38.dll. It causes the client to crash right after the NCSoft logo appears. Aion perfectly runs without d3dx9_38.dll but it is exclusively for retail server. Has anyone also experienced this kind of problem? Pls help. I would appreciate any help from you guys. thanks.
i have the EXACT same problem. The error message says:

CryEngine Error

CRITICAL ERROR: Error loading DLL: XRenderD3D9.dll
error code 998, Invalid access to memory location.

beer-2k is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »