Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > 4Story
You last visited: Today at 16:44

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[BUG SUCHE] Server Crashes

Discussion on [BUG SUCHE] Server Crashes within the 4Story forum part of the MMORPGs category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 60
Received Thanks: 108
[BUG SUCHE] Server Crashes

Hallo

Wie es schon im Topic steht, suche ich alle Bugs die den Server Crashen lassen bzw. das Game unspielbar machen (wie zB. wen sich Charakter verschieben)

Ich würde es sehr nett finden wenn Ihr diese, die Ihr kennt in den Thread schreiben könntet, wäre sicher hilfreich für kommende Privat Server, damit Sie sich an dieser Sammlung orientieren können.

Mit freundlichen Grüßen ~Punch
.Arrogunz™ is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Suche-] Hilfe bei fehler behbung des patchers und world Server Crashes
10/02/2013 - Flyff Private Server - 9 Replies
Wie oben schon genannt suche ich hilfe bei der fehler behbung meines patchers und hilfe bei world server crashes. ROOT HOSTED Ausserdem suchen wir noch ein team mitglied :) Gruß
Server Crashes
06/27/2012 - Flyff Private Server - 2 Replies
Hallo, seit tagen bekommen wir zwischendurch servercrashs immer zu unterschiedlichen zeiten, vorab : es ist nicht synaptic falls es jetzt einige denken ! in den error logs kommt sowas:
How to fix crashes of the server ?
04/10/2012 - Rappelz Private Server - 3 Replies
Lol all have very annoing thing CRASH OF THE SERVER ! Why he crashes ? And how to fix it ? I mean arcadia-dev 1.3 ! So maybe some know how to ! Or have already fixed files ! Thank you! :handsdown:
MSG SERVER CRASHES DURING LG WAR
05/12/2010 - EO PServer Hosting - 1 Replies
can some1 tell me what i did wrong with the config 191 7000 3203000 3233000 21150 0 0 0 trying to make legion war start on wednesday at 20:30 to 23:30 but it crashes the msg server
[HELP]Server crashes
01/29/2010 - Dekaron Private Server - 11 Replies
Hello, I get this message after started the server and viewed the Debugger. http://www.senlos.com/arenadekaron/downloads/Naam loos-2.jpg Can somebody help me? What could be the source? SQL? I don't have a clue. Kind regards, Grazz

All times are GMT +1. The time now is 16:45.