Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 23:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



GTX 970 AMP! Extreme Core Edition Problem?

Discussion on GTX 970 AMP! Extreme Core Edition Problem? within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 5
Join Date: Dec 2015
Posts: 150
Received Thanks: 10
GTX 970 AMP! Extreme Core Edition Problem?

Leider besteht das Problem weiterhin obwohl ich meine Grafikkarte eingeschickt hatte. Bin langsam genervt, die Grafikkarte ist das lauteste teil in meinem System. Der 3 von den 3 Lüfter gibt wieder genau dieses nervige Geräusch von sich ist das normal? Sobald sich nur die ersten 2 Lüfter drehen ist es verschwunden.
Habe mal einen Aufnahme davon gemacht(Im Leerlauf).



MfG
Wamanosa is offline  
Old 12/14/2015, 19:22   #2
 
-.Dr.Pepper.-'s Avatar
 
elite*gold: 10
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,969
Received Thanks: 523
Dein Thread ist so aussagekräftig wie eine Ampel ohne Strom... was ist dein Problem was du immer noch hast?
-.Dr.Pepper.- is offline  
Old 12/14/2015, 20:21   #3
"Ich muss noch viel von dir lernen" - Sm!th'17




 
Krotus's Avatar
 
elite*gold: 2325
The Black Market: 165/1/0
Join Date: Dec 2010
Posts: 21,629
Received Thanks: 9,628
Arrow Hardware Discussions / Questions -> Technical Support

#moved…
Krotus is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] [S] Europa Universalis IV Extreme Edition [B]10€ PSC
02/16/2015 - Trading - 1 Replies
^Topic nur mit trusted usern
[Selling] Europa Universalis IV Extreme Edition
06/02/2014 - Steam Trading - 1 Replies
Hey guys, I'm selling some Europa Universalis IV Extreme Edition copies. I just trade them for Tf2 or Dota2 Keys. Tf2 price Keys: 3,50 Keys Dota2 price Keys: 4,50 Keys Skype: BoostersClub
[S] Intel Core 2 Quad / Core 2 Extreme
04/22/2013 - Trading - 0 Replies
Moin leute, suche dringend nen Intel Core 2 Quad oder nen Core 2 Extreme LGA 775er Sockel, falls jemand einen rumfliegen hat, der min 4x 2,5GHz aufweißt, funktionfähig und nicht übertracktet ist. Bitte Melden !!! Biete: Überweisung / Paypal / Ebay (Kauf bei ebay) lg orqani
CoD6 Hack | MW2 Extreme Edition V1
07/26/2010 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Hab hier mal einen CoD6 Hack gefunden und wollte euch den nicht vorenthalten ;) (Habe dieses Programm NICHT geschrieben, soweit bin ich noch nicht) Features: Jump Height (Adjust Your Jump Heigh) No Fall Damage (No Fall Damage) Gravity (Change The Gravity) Sprint Speed (Change Your Sprint Speed) Force Host (Always Get Host) Be Patient When Trying To Get Host Force Laser (Forces Laser Sights) Thirdperson (Thirdperson View)



All times are GMT +2. The time now is 23:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.