Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



TeamSpeak 3 IP

Discussion on TeamSpeak 3 IP within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1


 
Ares's Avatar
 
elite*gold: 1640
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Jun 2012
Posts: 18,889
Received Thanks: 9,335
TeamSpeak 3 IP

Gibt es eine Möglichkeit seine IP bei TS3 zu ändern (z.B. Proxy) oder zu verstecken?
Ares is offline  
Old 11/30/2012, 22:03   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 4,043
Received Thanks: 2,551
VPN nutzen, done.
Rainvair is offline  
Old 11/30/2012, 22:04   #3


 
Nectix's Avatar
 
elite*gold: 26
The Black Market: 135/0/0
Join Date: Apr 2012
Posts: 23,018
Received Thanks: 3,060
Die Client Adresse von anderen Usern ist sowieso versteckt, also wozu? Die anderen Nutzer auf dem Server können deine Adresse nicht einsehen.

Grüße,
Aivo'
Nectix is offline  
Old 11/30/2012, 22:09   #4
 
elite*gold: 21
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,005
Received Thanks: 104
Quote:
Originally Posted by Aivo' View Post
Die Client Adresse von anderen Usern ist sowieso versteckt, also wozu? Die anderen Nutzer auf dem Server können deine Adresse nicht einsehen.

Grüße,
Aivo'
Doch der Serveradmin kann es sehen.
LiiKeYaa is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S]Teamspeak 3
07/09/2012 - Trading - 3 Replies
Hello, I would like to sell Teamspeak 3 servers. They're all hosted in Germany (at the moment), so ping and delay should be low to all EU people. I can also give you IP to check it. The prices are low, feel free to contact me via PM here, or email: [email protected]
Teamspeak²
03/15/2011 - Off Topic - 10 Replies
Hey,ich brauche TS² um mit meiner Gilde telen zu können,finde jedoch nurnoch Softonic als Downloadanbieter,welcher viren frei ist. Chip hat nurnoch TS³ wie viele andre auch. So wenn ich es mir bei Softonis downloade und TS starte,mich zum Server connecte,kommt da: Socket #Error 11004 Was ist das? Hab es deinstalliert und wollte es wieder aufspielen aber dann installiert es und dann öffnet sich ein Kästchen: No new codes were installed und ich kann nur finish und nicht next drücken...Was...
Teamspeak² Coloreditor - Change Teamspeak color
01/10/2011 - Tutorials - 15 Replies
English: You want to change youre Teamspeak Colors ? 1. Download the coloreditior 2. un-rar it to youre Teamspeak foulder and start the Exe 3. choose youre colors 4. save settings and run Teamspeak 5. Have fun with youre Modded Teamspeak ^^
Teamspeak 3
03/25/2010 - Off Topic - 1 Replies
Hay wir wollen in unserem TS3 server einen Room haben "Gummizelle" wo wir Admins halt memmber reinschieben könen DIE MEMBER JEDOCH NICHT SELBER WIEDER HERRAUS können ich hoffe ihr versteht wie ich das meine^^ mfg Knower
teamspeak
01/29/2009 - Say Hello - 1 Replies
anyone know how to get teamspeak



All times are GMT +2. The time now is 21:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.