Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online
You last visited: Today at 22:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Searching guilde

Discussion on Searching guilde within the Silkroad Online forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 27
Received Thanks: 2
Searching guilde

Hi guys,

I am searching for an active guilde on any server, because I want to create a new Char and start playing active again.

Btw i am german

Falls es deutsche Gilden gibt, bitte sofort hier melden
belal94 is offline  
Old 11/19/2013, 02:46   #2
 
CastieI's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Sep 2007
Posts: 689
Received Thanks: 774
Kannste so ziemlich vergessen, niemand spielt mehr isro außer leute die mit mehreren eu parties 24/7 botten
CastieI is offline  
Old 11/22/2013, 21:31   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2007
Posts: 142
Received Thanks: 5
i'm looking for same thing , active guild in active server with friends ..
hsn1 is offline  
Reply

Tags
deutsch, guilde, silkroad


Similar Threads Similar Threads
LF Guilde!
05/12/2013 - Neverwinter - 0 Replies
Hallo epvp. Ich spiele jetzt seit gestern richtig Neverwinter, habe mich fuer denn Cleric entschieden und suche nun eine freundlich Guilde die mich ein bisschen weiter in das Spiel einführen kann. Ich bin in der shard 'Dragon' - mein ingame name ist "King Neverwinter". Im Moment bin ich lv.10~ Danke~
KalOnline INT Guilde :)
06/24/2011 - Kal Online - 7 Replies
Juten Tach zusammen :), wollte mal fragen wer ist für eine Guilden gründung auf Hanin und wäre dabei :)). War nur mal so ne Idee wenn da sich ein paar finden würden könnte man das ja machen also einfach mal melden :)). Gruß Gismo
<<>> GUILDE FRANCAISE <<>>
10/25/2010 - Archlord - 1 Replies
Guilde nouvellement crée sur SYLVIA pour rassembler tous les Fr qui veulent enfin parler français dans ce jeu. Ceci afin de mieux s'entraider et échanger nos connaissances. Aider les nouveaux qui débutent et de surcroit éviter de se faire arnaquer car comme tous jeux mmo il y a des ptits filous. Et puis les Fr sont très nombreux donc nous pouvons faire quelque chose d'intéressant. Donc si vous avez de l'ambition et vous voulez progresser et être soutenus, rejoignez la seule et unique guilde...
tSRO Guilde
08/11/2009 - Silkroad Online - 3 Replies
i search international guildes on tSro are there some guildes? if yes write your nick i will pm you the server is r'MM or soo
guilde hanin
03/24/2007 - Kal Online - 72 Replies
soo da ja nur eine guilde von diesem forum auf nareah existiert wollt ich ma fragen wer interresse hätte mit mir eine auf hanin zu machen. Bin lvl 52 ic. Über den Namen könnt man ja noch diskutieren aber es geht ja erstmal drum Mitglieder zu bekomen hätte wer interresse? könnt euch ja hier im forum melden wäre cool wenn viele wollen!!! MFG



All times are GMT +2. The time now is 22:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.