Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Legend of Mir 3 Cerberus.

Discussion on Legend of Mir 3 Cerberus. within the Private Server forum part of the General Gaming Discussion category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 1
Received Thanks: 0
Legend of Mir 3 Cerberus.

~~~~Legend of Mir 3 Cerberus ~~~~
·ExperienceRate: x3.
·GoldRate :x1.
·Starting level : 1.
·Starting Gold: 50.000.
·Starter Pet:NoobPet, over lvl 21.
·Website :
·Rebirth System(quests)-(Rebirths to level 4 a.t.m.)
·Pet System(quests).
·Integral System.
·Dowloads links.

################################################## #############

~~~~Legend of Mir 3 Cerberus ~~~~

·Rate de Experiencia: x3
·Rate del dinero : x1
·Empiezas level : 1
·Dinero por crear char: 50.000
·Pet Ayuda hasta level 21.
·Pagina web:
·Sistema de rebirths por misiones, total de 4 rebirth por ahora.
·Sistema de pet por evolución , por mision (pet permanente).
·Sistema de integrales, con menu USUARIO.
·Enlace descarga :

<----- SCREENSHOT!

NICE GAME TEST IT
Balrog12 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Woi Cerberus
05/10/2013 - Battle of the Immortals - 6 Replies
Hi all. New server is on Woi Cerberus. Evryday events from GM whit nice rewards. New mounts.egg.skills and many more in market. Exp:x50 Drop:x20 20k zen per day node server normal Cerberus 77.77.226.73 30002 904 1 http://rat-besmrtnika.igg.biz/cerberus/ IGN: Shadow Cya in the game.:)
World of Cerberus ~ a Legend strikes back!
05/06/2012 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Moin moin und hallo liebe com, nachdem wir vor einigen Monaten den Server World of Cerberus, aus privaten Gründen, geschlossen haben, entschied ich mich jetzt dazu diesen nach dem alten Konzept wieder aufzubauen. Der Server wird wie der alte WoC server sein, mit sämmtlichen neuen Mounts Items etc, die wir für nötig halten. Wie schon vom alten Server gewohnt gibt es die Möglichkeit den Server im PVP als auch im PVE zu dominieren, mann muss also nicht unbeding lvl 99 sein um gewinnen zu...
World of Cerberus ~ a Legend strikes back!
03/31/2012 - Metin2 PServer Advertising - 11 Replies
Moin moin und hallo liebe com, nachdem wir vor einigen Monaten den Server World of Cerberus, aus privaten Gründen, geschlossen haben, entschied ich mich jetzt dazu diesen nach dem alten Konzept wieder aufzubauen. Der Server wird wie der alte WoC server sein, mit sämmtlichen neuen Mounts Items etc, die wir für nötig halten. Wie schon vom alten Server gewohnt gibt es die Möglichkeit den Server im PVP als auch im PVE zu dominieren, mann muss also nicht unbeding lvl 99 sein um gewinnen zu...
L2 CERBERUS
04/02/2011 - Lin2 Private Server - 0 Replies
http://l2cerberus.eu/wp-content/images/logo.png L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 low rate - x7 STARTED: 01.07.2010 ONLINE ~ 2500-3500 WEB: L2Cerberus Gaming Network FORUM: L2Cerberus Gaming Network Forums &bull; Index page
L2 Cerberus
07/25/2010 - Lineage 2 - 9 Replies
Well I'm playing here atm and I'd like to know if some1 know how to bot there. Seems like they'ar using a bot protection. The problem is when I start to bot everything works fine. BUT after some time The Bot protection just get me :S. Looking for some advice;)



All times are GMT +2. The time now is 03:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.