Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 04:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Comeback]Neue Serverfiles

Discussion on [Comeback]Neue Serverfiles within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Closed Thread
 
Old 09/01/2013, 18:39   #121
 
αѕ¢σявιη's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 91
Received Thanks: 30
Quote:
Originally Posted by kingdasda View Post
Oh ja das wär echtmal was geiles
Einfach in eurer locale_string.txt nach:
Quote:
"°Å·¡ ÈÄ %dÃÊ À̳»¿¡´Â ´Ù¸¥Áö¿ªÀ¸·Î À̵¿ ÇÒ ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù.";
"Du kannst nirgetswo für %d Sekunden hingehen.";
Suchen und in

Quote:
"°Å·¡ ÈÄ %dÃÊ À̳»¿¡´Â ´Ù¸¥Áö¿ªÀ¸·Î À̵¿ ÇÒ ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù.";
"Du kannst dich für %d Sekunden nicht teleportieren.";
mfg
Ascorbin
αѕ¢σявιη is offline  
Old 09/01/2013, 18:41   #122
 
elite*gold: 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 1,986
Received Thanks: 2,254
Quote:
Originally Posted by αѕ¢σявιη View Post
Einfach in eurer locale_string.txt nach:


Suchen und in



mfg
Ascorbin
Ich denke sie wollen es komplett raus... Wiederum wird der 10Sekunden block schon seine Gründe haben
xGr33n is offline  
Old 09/02/2013, 14:13   #123
 
elite*gold: 14
Join Date: Nov 2011
Posts: 208
Received Thanks: 1,148
Quote:
Originally Posted by vıo View Post
Läuft hier noch etwas oder ist das Projekt schon eingefroren? ^-^
Naja, ich habe es nicht "eingefroren", nur habe ich zur Zeit leider keine Zeit um daran weiterzuarbeiten.. Abitur läuft& so.
Teh Daroo is offline  
Closed Thread

« Client | syserr »

Similar Threads Similar Threads
[Comeback Release]Neue Kriegerfrisur in 4 Farben
01/10/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 37 Replies
Mojeee Jup Ace ist wieder da und hat was für euch :> Und zwar gehts um die "Dragonball-Frisur" wie die meisten sie genannt haben. Wer nicht weiß wie sie aussieht kann sich in meinem Facebook Profil (Signatur) diese Frisur in Blond ansehen.. Habe diese Frisur in den Farben : Rot , Schwarz , Weiß und Blond. Ich hoffe das dies ein angemessenes Comeback ist ;D DL im anhang hoffe es gefällt euch Für die faulen:...



All times are GMT +2. The time now is 04:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.