Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 01:10

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Beta waffen nicht Server side?!

Discussion on Beta waffen nicht Server side?! within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
ForumExperte's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 154
Received Thanks: 35
Beta waffen nicht Server side?!



Warum is das grn und da kommt als error :<
ForumExperte is offline  
Old 02/15/2013, 08:39   #2
 
Offical-Break's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 232
Received Thanks: 46
es ist normal so die querys werden so geschreiben.
Offical-Break is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
BETA Waffen nicht Uppbar?
05/18/2013 - Metin2 Private Server - 6 Replies
HAllo liebe Community, ich habe gerade die Beta Waffen eingefgt und wollte mal bisschen durch probieren. Dann habe ich festgestellt, dass sie sich nicht uppen lassen. Hier ist mal die Querry (habe ich clientside und serverside so gemacht, dass sie bereinstimmen): <Item vnum="460" hashName="'¿ë½ÅÁÃ+0'" name="Rune Sword +1" type="1" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="32" flag="1" wearflag="16" immuneflag="0" gold="360000" buy_price="360000" limittype0="1"...
Anwendung konnte nicht gestartet werden, da die Side-by-Side-Konfiguration ungltig i
09/14/2012 - DayZ - 9 Replies
Hallo, Ich habe mir vor kurzem Arma 2 und Arma 2 Operation Arrowhead. Arma 2 konnte ich ohne Probleme installieren nur wenn ich die setup.exe von arma 2 oa starten will kommt folgende Nachricht: 6d1b9a54d7fc213fc61cc0ec2808161d.png Bitte um schnelle Hilfe. lg. Markus
[SUCHE]Neue 2012 Waffen client side + server side
06/07/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 4 Replies
Hallo com wie berschrift schon sagt suche ich die neuen 2012 Waffen Server Side + Client Side. Ich wei echt gibt hier genug Post die die neuen Waffen haben aber selten welche die die dazugehrigen Server side Querys Ein groen dank schon mal der mir die richtigen per Kommi oder pn schickt :)
Auto Medic server side ? eher nicht... beweis
10/16/2010 - WarRock - 11 Replies
http://www.bilderhoster.net/safeforbilder/kh7hkl7v .jpg was soll ich davon halten? vip ? oder was?
Character name restrictions are client side, not server side
04/24/2008 - Conquer Online 2 - 1 Replies
"Sorry non-alpha numberic....." That error message you get when you type in special characters in your character name, is client sided. It does no server check. Im not a coder or anything, so I'm not sure how to fix that. But since it is client sided, it would be a lot easier to repair this problem.



All times are GMT +2. The time now is 01:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.