Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 05:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hamachi connecten als Host

Discussion on Hamachi connecten als Host within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
.Active's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 291
Received Thanks: 73
Hamachi connecten als Host

Hallo Com,

Ich hab mal ne frage ich würde gerne auf meinen eigenen(!) Hamachi Server connecten. Ich benutze 2011er Serverfiles und einen 2011er Client und würde gerne mit einer NORMALEN .exe connecten, sprich ohne Zwischenstarter.
Also wie stelle ich das an? Wenn ich meine IP in die serverinfo reinschreibe kommt dort immer nur "Du wirst mit dem Server verbunden."

Vielen Dank im Vorraus

Langeweile2011
.Active is offline  
Old 10/19/2011, 22:46   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,218
Received Thanks: 706
Hast du auch den Pong angepasst ?
.Restince is offline  
Thanks
1 User
Old 10/19/2011, 23:02   #3
 
.Active's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 291
Received Thanks: 73
Danke Sunshine,
es lag tatsächlich am Pong,
ich hab gewechselt von 2010er auf 2011er serverfiles und vergessen in der game auch den pong zu ändern

Vielen Dank =)
.Active is offline  
Old 10/20/2011, 18:12   #4
 
Der-Eddy's Avatar
 
elite*gold: 400
Join Date: Nov 2008
Posts: 67,909
Received Thanks: 19,503
/closed
Der-Eddy is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Gesucht]: Hamachi P-Server Host
05/09/2011 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Hey Leute, Als Ich Gestern mal wieder auf die Idee kam einen Server zu erstellen viel mir ein, dass Ich garnicht die Möglichkeit habe, den Server zu Hosten! :( Deswegen wollte ich mich gerne mit einem von EUCH! zusammen tun! Hast du Lust?! Spielst du gerne Metin? Dann melde dich bei mir und wir gehen unser "Projekt" an
HAMACHI HOST
09/06/2010 - Metin2 Private Server - 1 Replies
also wenn ich die eine datein in den virtual einfüge.. und wenn ich es öffnen will steht da nicht genügent host speicher HILFE°°
CAN I HOST HAMACHI ON 2 OR MORE COMPUTERS
05/29/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
can i host my hamachi se3rver on my computer and on computer of my friend so...first day i am online and second day he is online is it posible??? if it`s posible pls explane me how.... you can write on german i will use translator ________________________________________________ kann ich meinen Host hamachi se3rver auf meinem Computer und auf dem Computer meines Freundes
Host For Free via Hamachi or Non Hamachi
06/30/2009 - CO2 Private Server - 6 Replies
I can host for you for free if you want it also. Just add me to my msn [email protected]. Thanks.
now my server say bb to hamachi and welcome Host
04/12/2009 - CO2 Private Server - 0 Replies
my server now without hamachi now hoster and patch 5065 link server.dat is:- MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service registerpage is :- http:// 196.221.86.74/co



All times are GMT +2. The time now is 05:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.