Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 22:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Html Code help from Epvpers Team..

Discussion on Html Code help from Epvpers Team.. within the Main forum part of the General category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 45
Received Thanks: 20
Exclamation Html Code help from Epvpers Team..

Any possiable way u guys can give me a simple Html Code for a regstration page and for Login html code Thanks!
trich is offline  
Old 04/08/2012, 13:47   #2
 
FizzeBu's Avatar
 
elite*gold: 6
Join Date: Mar 2010
Posts: 12,387
Received Thanks: 2,115
We got a section for stuff like that, take a look at the coders den
FizzeBu is offline  
Thanks
1 User
Old 04/08/2012, 14:59   #3



 
Aimless Angel's Avatar
 
elite*gold: 1725
Join Date: Dec 2005
Posts: 39,170
Received Thanks: 16,158
Aimless Angel is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[S] Team mit HTML/CSS/PHP/MySQL kentnissen!
01/27/2012 - Trading - 0 Replies
Hallo, Ich such ein Team, das mir dabei hilft eine Website aufzubauen. Ich suche Leute die HTML/PHP/MySQL und CSS Erfahrungen haben, und die mir helfen würden eine kleine Website zu erstellen (wirklich eine kleine). Wer interesse hat addet bitte minecraftkey55 in Skype. Ihr bekommt 10% des Gewinnes ab was durch die Website erzielt wird,wenn ihr mir helft. PS: Ich besitze schon einen gekauften Webspace und 2 Domains.
Größter Cola Code Shop auf Epvpers
09/03/2011 - elite*gold Trading - 9 Replies
Joar will ich mal meinen Titel gerecht werden . Hiermit eröffne ich den inoffiziel größen Cola Code Store auf Epvpers . Momentan sind über 500 Codes vorhanden und können jederzeit verschickt werden . ~ Infos zum Kauf ~ Der Kauf erfolgt lediglich über Treasures die ich euch via pn schicke . Ihr solltet beim Kauf ein eindeutiges Video aufnehmen damit hier keine Probleme auftretten (Erstattungen nur mit Video) . Die Codes sind immer direkt zum eingeben via c&p bereit und haben kein "-"...
NEW Designer Team Paralyze-Design (CSS,HTML,PHP,Java,AU3...)
06/19/2011 - Artist Trading - 13 Replies
http://paralyze.cwsurf.de/img/logo.png Hallo Liebe Epvper Ich möchte euch heute unser neues Designer Team vorstellen: Designer:expo (Nino Mujic) Scripter: N1cerX (Nico Zentner) = ich Was ihr über uns wissen müsst:
[B]Katana Code[S]Gute Epvpers Namen
02/02/2011 - WarRock Trading - 16 Replies
Macht mal vörschlage , der mit dem besten Namen bekommst einen Katana Code C:
Help me Team xD {Ghost Killer .html}
02/10/2009 - Kal Online - 1 Replies
:mofo:guys pls i wanna use recalls and teleports scrolls in ghost killer , explain nice to understand , also when i do ur saying i get 1000+ valvu , pls i wanan use , who can help me guys ? :D Emails : [email protected] [email protected] [email protected] :mofo::mofo::mofo::mofo::mofo:



All times are GMT +2. The time now is 22:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.