Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos
You last visited: Today at 03:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Skill Editor Probleme

Discussion on Skill Editor Probleme within the Last Chaos forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 115
Join Date: Feb 2015
Posts: 759
Received Thanks: 90
Skill Editor Probleme

Hallo Leuts Ich Kriege Bei Dem Skill Editor und Images Editor ep3 Immer eine fehler meldung Wegen den Images hat die vlt wer finde die nicht in keinem Skill editor ^^
xlEleCtR0™ is offline  
Old 04/20/2015, 18:12   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 87
Received Thanks: 67
Falls nicht vorhanden erstelle dir im Ordner in dem die .exe vom Editor liegt einen Ordner mit den Namen "Images", nutze das TexTool suche dir die .tex Dateien im Interface Ordner deines Clienten und speicher sie dir als .png Dateien in dem erstellten Ordner ab.
Apparat is offline  
Thanks
1 User
Old 04/20/2015, 18:19   #3
 
elite*gold: 115
Join Date: Feb 2015
Posts: 759
Received Thanks: 90
hast du das programm keine ahnung wo das ist
xlEleCtR0™ is offline  
Old 04/20/2015, 18:36   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 87
Received Thanks: 67
Schonmal die sagenhafte Suchfunktion im Forum benutzt, kaum zu glauben was da alles so zum Vorschein kommt.

Apparat is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Ep3 Skill Editor
10/30/2014 - Last Chaos - 1 Replies
Moin ich weis die frage würde vllt schon oft gestellt aber , koennte mir einer den link geben zum debug von skill editor ?
World Editor - Probleme
10/13/2014 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Hi there, ich benutze den World Editor von ReMIX von der Seite metin2dev. Leider scheint der überhaupt nicht zu funktionieren. Ich habe - die Duellarena-Map geladen, und bekomme egal ob etwas verändert wurde oder nicht beim Speichern folgenden Fehler: http://puu.sh/c9so3/5c8a1cb8bc.jpg
How to use Skill Editor [GER]
09/06/2014 - Last Chaos - 1 Replies
Da viele Leute mich gefragt haben wie man die Tools benutzt habe ich mich entschlossen ein Video zu machen: https://www.youtube.com/watch?v=MEBIhd_mmD4&l ist=UUcM_bnqYRSNUFROlHe4RvZQ
how can i add skill with Hex Editor
09/29/2010 - CO2 Private Server - 3 Replies
anyone know how can i edit magicytpe.dat with hex Editor To Add Ninja Skills :rtfm: i have all Id For Ninja Skills
Skill editor?
05/20/2009 - SRO Private Server - 2 Replies
hi guys i need skill editor it looks about this editor Silkroad Online Character Builder by Vezz ( BobTheVeg ) but i need the new version with skills above lvl70 thx!



All times are GMT +2. The time now is 03:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.