Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 10:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Cooldown Tutorial With Revo engine 8.3

Discussion on Cooldown Tutorial With Revo engine 8.3 within the Kal Online forum part of the MMORPGs category.

Closed Thread
 
Old 11/26/2007, 18:12   #16
 
KKzz's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 66
Received Thanks: 4
Maybe because you don't have a brain?

o.o ?1/!?/!/!1!one!
KKzz is offline  
Old 11/26/2007, 20:30   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 229
Received Thanks: 9
brain ??

What do you mean ?
GEDGAD is offline  
Old 11/26/2007, 20:40   #18


 
exeduz's Avatar
 
elite*gold: 120
Join Date: Sep 2007
Posts: 10,497
Received Thanks: 4,420
Quote:
Originally Posted by GEDGAD View Post
brain ??

What do you mean ?
LOL?! Brain: smth in your head that dont let you write such a sh**
exeduz is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Can Anyone use hack with it in Cheat Engine??or Revo engine ??
11/18/2017 - Dekaron - 3 Replies
can u guyz make some hacks using the CE or RE maybe im gonna do something with it like experimenting i made many cheats in RFO but in this Game im a newbie,,,thank you for your support and remember be shareful....:mofo:
Cooldown Tutorial
12/15/2014 - Kal Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 368 Replies
Okay, da jez immer noch leute nich wissen wies geht hab ich ma nen kleines tut geschrieben das wie ich denke für jedermann verständlich is. German: ok öffne deine Cheat Engine! klick auf den ordner mit dem rädchen oben links und öffne die engine (von kal / d.h kal muss laufen!) klicke auf memory browser (unter den adressen) im unteren bereich machst du rechtsklick und dann "search memory.." dann kommt ein suchfeld. bei From gibst du 000000 ein. in dem langen kästchen dadrunter gibst...
Kann jemand die alte Revo engine updaten
07/25/2008 - Kal Online - 1 Replies
Hallo, Hab ja gehört das die alte revoengine noch funktionieren soll,deswegen frag ich ob jemand die möglicherweise hochladen kann thx
Can't find storm cooldown values in Revo 8.3
01/27/2008 - Kal Online - 8 Replies
Alright, I have everything else working fine. Underground, cooldowns for basically every skill, with the exceptions of storms. Even searching for 180000ms I never get any results. Anybody know a way to fix this? Thanks in advance.
frage zu revo engine
12/24/2007 - Kal Online - 5 Replies
also hab jetzt schon was länger mit der revo engine 8.3 rumgespielt(besonmderes danke an die forum post :) ) jetzt is mir da ma ne idee gekommen weiß aba nich wirklich wie ich das hinkriegen soll(und obs eig. geht. also: da man ja die wapeon range verändern kann hab ich mir gedacht, warum kann man dann nich auch die otp der waffe changen...habs schon paa ma ausprobiert aba nich weit gekommen. jetzt meine frage^^ wär vllt ma einer so nett xD und postet ma wie oda ob das geht.^^ wär echt...



All times are GMT +2. The time now is 10:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.