Da die meisten sowieso schon wissen wie man Stats Stackt und es schon fast unnutzbar ist möchte ich es euch hier mal erklären.
Ich hoffe ich bekomme hierfür keine verwarnung und falls es nötig ist kann dieser Thread auch in höhere ebenen verschoben werden.
Im Grunde gibt es 2 arten des stackens (1. mal mit modifierzung der Res files und einmal ohne)
1. Stats stacken mit veränderung der Res Files:
- als erstes geht ihr ins Spiel (Fame, Dflyff)
- nun müsst ihr ein Wooden sword erwecken
- Es dürfen nur - erweckungen auf dem sword sein (-21str -13 sta zbsp)
- Wenn ihr so eine erweckung habt legt das wooden sword auf einen F-Key
und schliest das spiel
- Als nächstes besorgt ihr euch den FRM (Fyff Resource Manager)
- Ihr öffnet die Datasub2.res mit dem FRM
- Ihr extrahiert die Propitem.txt auf euren Desktop und öffnet sie
- Mit Strg+F sucht ihr nach dem Begriff "WOODEN"
- Danach sucht ihr folgende spalte diese stelle raus :
PHP Code:
HD_ONE = PARTS_RWEAPON = 0 = =
PHP Code:
HD_ONE = PARTS_REWEAPON = 0 = =
- Nun startet ihr das spiel (gegf. mít einem Bypasser), und wenn ihr nun die F taste drückt wo das wooden sword liegt, sollten eure stats stacken
- Ich habe festgestellt das es manchmal bugt, ihr könnt das Wooden auch einfach von eurem Inventar aus auf den Wep-Slot ziehen ^^
2. Stats stacken mit Script + Automaton
- als erstes downloadet ihr euch den Flyff Automaton
- Dann dieses kleine Script hier
- Ihr installiert den Automaton, löscht alles aus dem Script ordner und fügt mein script ein
- Als nächstes ladet euch EtherDetect runter und installiert es
- Nun startet Ihr das spiel (wieder mit einem Bypasser) und erweckt wieder ein Wooden sword nach den oben angegeben anforderungen
- Jetzt kommt EtherDetect zum einsatzt, ihr startet es und drückt auf die
grüne taste die wie "Play" aussieht
- Nun zieht ihr das Wooden 2-3 mal an und aus um das Packet aufzufangen
- Schaltet EtherDetect aus und sucht nun nach folgendem packet:
- Ich erkläre es an dem Beispiel "10"
- Wenn ihr nun euren wert gefunden habt geht es weiter ans Script bearbeiten
- Ihr öffnet das wtfux.atlu script und sucht per Strg+F nach dem begriff
"buyarrows" bis ihr zu folgendem stück kommt:
PHP Code:
function wtfux.buyarrows(Arguments,Device)
P = Packet.New ()
P:AddDoubleWord ( Packet.Header )
P:AddDoubleWord ( 0x00ff0021 )
P:AddDoubleWord ( 0x00xx0000 )
P:AddDoubleWord ( 0x0000000a )
Send ( P )
OutputF ( Device, NAME_Log, "Arrows bought" )
end
PHP Code:
function wtfux.buyarrows(Arguments,Device)
P = Packet.New ()
P:AddDoubleWord ( Packet.Header )
P:AddDoubleWord ( 0x00ff0021 )
P:AddDoubleWord ( 0x00100000 )
P:AddDoubleWord ( 0x0000000a )
Send ( P )
OutputF ( Device, NAME_Log, "Arrows bought" )
end
- Nun könnt ihr in die Chat Leiste folgendes Eingeben :
@buyarrows
- legt den befehl auf eine F taste und haltet sie solange Ihr wollt ^^
(optional könnt ihr auch @startspam @buyarrows eingeben)
Das wars erstmal von meiner seite her, wenn ihr noch Fragen habt stellt sie hier
English:
Hello Epvpers,
As most already know how to Stats Stackt and there is almost no longer usable, I would give you time to explain here.
I hope I get no warning and, if necessary, this thread also in higher levels to be postponed.
Basically there are 2 types of the stack (1. times change with the resource files, and once without)
1. Stats stack with change in the resource file:
- Launches its first game (Fame, Dflyff)
- Now have it a Wooden Sword awaken
- Your needs - Awake on the sword (-21str -13 sta zbsp)
- If you have such an awakening, put the wooden sword to any F-Key
The Game and close
- Next you worried the FRM (Fyff Resource Manager)
- Your Datasub2.res opens with the FRM
- You extract the Propitem.txt on your desktop and open it
- Use Ctrl + F, it looks for the word "wooden"
- Then it examines the following column this place out:
PHP Code:
HD_ONE = PARTS_RWEAPON = 0 = =
PHP Code:
HD_ONE = PARTS_REWEAPON = 0 = =
- Now saves her from Propitem.txt and addet them back into the Ds2.res
- Now start the Game (with a bypass), and if you now press the F key where the wooden sword is placed your stats shoud be stacking
- I have noticed that it sometimes buggy, you can also simply the Wooden from your inventory from the Wep-pull slot ^ ^
2. Stats stack with + Automaton Script (pics, dl in german section)
- First you download the Flyff Automaton
- Then this little script here * click *
- Your Automaton installs, removes everything from the script folder and add my script
- Next, you invite EtherDetect down and install it * click *
- Now start your game (again with a bypass), and awakens again Wooden sword in accordance with the above stated requirements
- Now comes EtherDetect to use, it starts and it puts pressure on
taste like the green "play" looks like
- Well Wooden pulls her 2-3 times to and from the packet capture
- Turns EtherDetect and now looks for the following packet:
- I have 2 numbers in the packet is marked, these are very important and everyone else Revival
- I declare it to the example "10"
- If you now have found your worth it continues to edit script
- Your wtfux.atlu opens the script and searches via Ctrl + F in accordance with the notion
"buyarrows" until you come to the following piece:
[php] function wtfux.buyarrows (Arguments, Device)
P = Packet.New ()
P: AddDoubleWord (Packet.Header)
P: AddDoubleWord (0x00ff0021)
P: AddDoubleWord (0x00xx0000)
P: AddDoubleWord (0x0000000a)
Send (P)
OutputF (Device, NAME_Log, "bought Arrows")
end [/ php]
- Instead of the xx must now worth your chosen because it, it would then be looking
[php] function wtfux.buyarrows (Arguments, Device)
P = Packet.New ()
P: AddDoubleWord (Packet.Header)
P: AddDoubleWord (0x00ff0021)
P: AddDoubleWord (0x00100000)
P: AddDoubleWord (0x0000000a)
Send (P)
OutputF (Device, NAME_Log, "bought Arrows")
end [/ php]
- Then it stores the whole thing from start to Automaton and starts Fyff
- Now you can chat in the bar, enter the following:
@ buyarrows
- Specifies the command to an F key and hold it as long as you want ^ ^
(optional, you can also @ spam @ buyarrows start to enter)
(translated by )
Thx Erwünscht :3
MFG Synaptic