Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 02:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Browsergame Multi2portal mmo Beta Start

Discussion on Browsergame Multi2portal mmo Beta Start within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 4
Received Thanks: 0
Browsergame Multi2portal mmo Beta Start

Hallo zusammen ich stelle euch mein Browsergame vor!

03.03.2012 Beta Start



multi2portal ist ein sogenanntes Browsergame, also ein Spiel das mit Hilfe eines Browser gespielt wird. Der Vorteil daran ist, dass man sich keine Software runterladen muss und von überall aus weiterspielen kann. Sei es von Zuhause, einem Internetcafe, bei Freunden oder sogar vom Handy aus. Das Spielkonzept ist leicht erklärt: Jeder Spieler beginnt mit einem Planeten und baut daraus ein ganzes Imprerium auf. Mit Hilfe der Allianzen sind mehrere Spieler im Spiel zusammengefasst und haben die gemeinsame Aufgabe, die anderen Allianzen/spieler zu vernichten. Dank des Hauptaccounts mit dem man an mehreren Servern teilnehmen kann, ist es möglich, Auszeichnungen aus den einzelnen Runden zu speichern und anderen Spielern zu zeigen.



















Seppal is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Beta]FinalWar 2 - Das Browsergame!
09/12/2011 - Off Topic - 3 Replies
Hallo, Ich habe nun versucht ein eigenes Browsergame zu machen (: Hat auch ganz gut geklappt. Folgenden Scriptsprachen wurden benutzt: => HTML => PHP => MyQSL => Teilweiße Java
[Beta]FinalWar 2 - Das Browsergame!
09/12/2011 - General Gaming Discussion - 2 Replies
Hallo, Ich habe nun versucht ein eigenes Browsergame zu machen (: Hat auch ganz gut geklappt. Folgenden Scriptsprachen wurden benutzt: => HTML => PHP => MyQSL => Teilweiße Java
[Beta]FinalWar 2 - Das Browsergame!
09/11/2011 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hallo, Ich habe nun versucht ein eigenes Browsergame zu machen (: Hat auch ganz gut geklappt. Folgenden Scriptsprachen wurden benutzt: => HTML => PHP => MyQSL => Teilweiße Java
Browsergame: Looking for beta players!
06/03/2011 - Main - 1 Replies
Hello everyone, the german version of my browsergame called "Galaxy Domination" started a few days ago and I would really like to see you english speaking people enjoying it, too. So head over to Index - Asdrubaels Galaxy Domination and click on the english flag in the upper right corner and register a free account. Please keep in mind that the game is beta, so please use the forum (you will find a link in the menu) for giving some feedback on game mechanics and translation. Use...
New Browsergame need Player [Beta]
10/06/2009 - Browsergames - 8 Replies
Hallo zusammen! Ich würde euch gerne ein neues Browsergame, welches in meiner Community in der Betaphase vorgestellt wurde weiter empfehlen. Es werden Spieler gesucht um an der Balance zu arbeiten! Weitere Infos unter: EmoGame - the Emo Browsergame



All times are GMT +2. The time now is 02:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.