Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft > WoW Guides & Templates
You last visited: Today at 01:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Berufe / Professions Guides 0-375 Ver. 2.0

Discussion on Berufe / Professions Guides 0-375 Ver. 2.0 within the WoW Guides & Templates forum part of the World of Warcraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 25
Received Thanks: 4
Arrow Berufe / Professions Guides 0-375 Ver. 2.0

So ich glaube das ist einer oder sogar der erste Eintrag von mir.
Habe schon die Suchfunktion genutzt und die Seite nicht gefunden.

Ich möchte auch nicht viel Quatschen sondern schaut euch die Site selber an ich denke sie spricht für sich!




Ich habe bisher 5 Berufe nach dem Schema hoch gezogen und kann mich absolute nicht beklagen.

Wenn die Site schon i-wo gespotet sein sollte bitte ich das Thema /close zu machen.

Wäre nett wenn jemand diesen Text noch übersetzten könnte. Bin in englisch schreiben nicht recht fit.

Greetz Bam
bam2knext is offline  
Thanks
3 Users
Old 11/27/2007, 00:05   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 25
Received Thanks: 4
/push
bam2knext is offline  
Old 11/27/2007, 19:52   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2007
Posts: 61
Received Thanks: 0
He asked for someone to translate his thread to english:
Pretty much all he gives, is a link which gives u a guide to level ur job to the max.
He says he has done 5 jobs with it and has never been disappointed.
grtz
robstar is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Berufe / Professions Guides 0 - 300/375
03/06/2011 - WoW Guides & Templates - 26 Replies
Hu =) ich habe mir mal die kleine Mühe gemacht und alle möglichen "Berufe Guides ( 0 - 300/375 )" zusammengesucht um sie hier übersichtlich hervorzuheben. Die Guides die ich von Usern aus diesem Forum hier bekommen sind mit Links zu dessen Profilen versehen. Die Karma Punkte, sofern erwünscht einen dafür zu geben, sollten dann auch dem User der das gepostet hatte zugeteilt werden. Im Topic könnt ihr sehen in welcher Sprache wie viele Guides hier vorzufinden sind. Nebenbei möchte ich...
Add on to professions
07/07/2010 - World of Warcraft - 2 Replies
Hi everyone is registered to this fantastic forum for a long, but the few times I wrote ... I wanted to know if there are add-on guides for professions such as Penn's Ultimate Professions Guide (which I could not find for free) ... there some similar or same this guide? Sorry for my English:)
Ausführliche Berufe Guides (Deutsch)
11/16/2008 - WoW Guides & Templates - 3 Replies
Ich halte mich an deren Bestimmungen und verlinke hier nur auf die Seite von denen. Bin grade durch Zufall über Google darauf gestossen. Selbst die Berufe wie Bergbau oder Kürschnern werden dort ausgiebig beschrieben; wo man am besten dafür farmt. WoW Berufe/Crafting Guide - World of Warcraft Berufe/Crafting Guide zum schnellen skillen eurer WoW Berufe von 1-375 - wowberufeguide.de
Guides: Lvling (2.3), Professions/Berufe
12/29/2007 - WoW Guides & Templates - 4 Replies
Kurze Sammlung der (besten?) 2.3 Lvling Guides Super schnelle Alternative zum allein questen/grinden
Powerlevelling Guides for all Professions
04/17/2007 - WoW Guides & Templates - 4 Replies
Available Guides Alchemy 1 to 300 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...ageN o=1&sid=1#1 Blacksmithing 1 to 300 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...ageN o=1&sid=1#2 Cooking 1 to 300 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...ageN o=1&sid=1#4



All times are GMT +2. The time now is 01:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.