Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft > WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros
You last visited: Today at 06:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



1k Winter: Fahrzeuglimit überschreiten

Discussion on 1k Winter: Fahrzeuglimit überschreiten within the WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros forum part of the World of Warcraft category.

Reply
 
Old   #1

 
Obilee's Avatar
 
elite*gold: 11
Join Date: May 2007
Posts: 62,452
Received Thanks: 29,520
1k Winter: Fahrzeuglimit überschreiten

Es ist eigentlich ganz einfach das Fahrzeuglimit im 1k Winter zu überschreiten.

Wenn ihr sieht das z.b 12/12 Fahrzeuge unterwegs sind stellt ihr euch einfach mit paar Freunden zusammen in eine Werkstatt und wartet bis eins vernichtet wird und es 11/12 steht. Danach müsst Probieren direkt gleichzeitig ein Fahrzeug herrzustellen ( Am besten den NPC vorher schon ansprechen und mit der Maus über den Sprechicon halten um schnell reagieren zu können ).

Wenn ihr es schafft gleichzeitig drauf zu drücken ist es möglich das Limit zu überschreiten:


( Hier haben wir es nur zu 2 gemacht ).

Haben es schon zu 4 probiert und hatten 16/12 nur hab ich leider verpasst ein Sreen davon zu machen.

Was man noch machen könnte wäre ein AutoIT script zu schreiben welche dann alle Aktevieren somit sollte es dann noch einfacher sein das alle gleichzeitig anfangen ein Fahrzeug zu bauen.
Obilee is offline  
Thanks
4 Users
Old 02/03/2009, 15:55   #2
 
FreaKzzz's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 6,547
Received Thanks: 808
nett, nett, danke dir!
aber ist das mit der sync nicht eh wayne bei den lags?
FreaKzzz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Winter Lucky Time
11/30/2010 - CO2 Weapon, Armor, Effects & Interface edits - 31 Replies
This is my first contribution as an edit (but made many guides :P) Hope you all like it. Download WinterLuckyTime.exe and run it choose you conquer path, then choose when Yes to all when pop comes for overwriting files. http://i41.tinypic.com/2dbv6l1.png WinterLuckyTime.exe
1k Winter Fishspot
06/01/2010 - World of Warcraft - 0 Replies
kann geschlossen werden
Neue Serverfiles überschreiten ??
05/17/2010 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Zur Zeit benutze ich die Serverfiles v1 von Profizocker94 und wie manche wissen gibt es jetzt die V2 ;) Aber ich möchte die Shops, Charackter, Accounts usw nicht neu speichern ^^ Also funktioniert des wenn ich die alte Serverfiles lösche und mit der neuen auf den ALTEN Navicat Account einlogge ?? Also ich habe files1 und möchte mich mit Files2 in Navicat einloggen um die Charas zu behalten Funktioniert des ??
Winter in Patch14??
01/07/2010 - S4 League - 9 Replies
Naja ganz ehrlich ein gelungener Patch ist was anderes<---- Infos: Hi everyone, The next big S4 patch is coming near and here comes the information regarding it: Contents: New G's Capsules: G's Laser Cat and G's Smash Rifle Black
Get as many winter treats as you want
12/22/2007 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 9 Replies
it just takes some timeing and perhaps for some people some practice. Dont do this in undercity because there are multiple winter revelers near eachother and they will **** it up. Make a macro: /kiss /target winter reveler /kiss Select one of the winter revelers (doesnt matters wich one)



All times are GMT +2. The time now is 06:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.