Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 23:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



God of War:Ascension (4) Trailer

Discussion on God of War:Ascension (4) Trailer within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
.Luffy#'s Avatar
 
elite*gold: 10
Join Date: Jul 2011
Posts: 114
Received Thanks: 22
*** of War:Ascension (4) Trailer


Titel sagt alles
.Luffy# is offline  
Thanks
1 User
Old 04/24/2012, 14:49   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 58
Received Thanks: 4
EPIC!!!!
SanjiD is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[PS3]Ascension
04/03/2011 - Call of Duty - 15 Replies
G Day euch allen erstmal.... Da ich einen Glitch "gefunden" habe ( Bei Youtube :P) wie man den Lunar Lander Glitch "austricksen" kann suche ich vergeblichst nach ein-/mehrere Person/en die mit mir es machen ... Habe es schon probiert klappt Supper. Ahja ihr soltet folgende Vorrausetzungen erfüllen: -Mind. 13 (Hab vorher mit nem 11 Jährigen gespielt er musste nach 2h Schluss machen weil seine Mummi ihn nicht mehr Spielen lies) -Headset ( Damit wir Kommunitzieren können)
[BlackOps] Ascension!
03/28/2011 - Call of Duty - 8 Replies
Hei, Ich weiß nicht ob ich es darf aber, ich mach es einfach mal (; Ihr kennt sicherlich den Glitch mit den Luna Lander oder? Der wurde ja "gepatcht". Aber er funktioniert noch! Es wurde vor ~10stunden ein Video geuploadet auf Youtube das es beweißt das es noch! geht.
Zombiemode ascension
03/27/2011 - Call of Duty - 2 Replies
Hey ich suche 3 Personen, die mit mir Zombie mode spielen. Am besten mit unlimited ammo ;D Also wer bock hat und sich mit unlimited ammo usw auskennt, schreibt in den Thread rein. mfg
Forest Of Ascension
07/05/2010 - Grand Chase - 5 Replies
Why dont the Sudden Death hacks work for Ascension :(
Ascension chain
04/23/2010 - SRO Private Server - 2 Replies
is it just me or is ascension chain bugged it hits like only 2 times when its like higher then lvl 9... i have the latest media pk2 fixes so any help?



All times are GMT +2. The time now is 23:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.