Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 15:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



GM Code sehen werin allen Reichen onlien ist?

Discussion on GM Code sehen werin allen Reichen onlien ist? within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
Gl0bal's Avatar
 
elite*gold: 8
Join Date: Oct 2010
Posts: 564
Received Thanks: 906
GM Code sehen werin allen Reichen onlien ist?

Hallo,

ich möchte gerne wissen,wie ich sehen wer bei Metin2 in allen Reichen (Gelb, Blau, Rot) gesamt online ist? Wie ist dafür der Code???

MFG
Gl0bal is offline  
Old 11/10/2011, 23:40   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2011
Posts: 188
Received Thanks: 38
/w
Azzlack_Capo is offline  
Old 11/10/2011, 23:44   #3
 
Gl0bal's Avatar
 
elite*gold: 8
Join Date: Oct 2010
Posts: 564
Received Thanks: 906
Aber bei /w bekomm ich immer nur die die onlinesind auf meiner map! Sprich wenn blau dann nur die auf blau und so weiter! Hilfe!
Gl0bal is offline  
Old 11/11/2011, 00:07   #4
 
elite*gold: 5575
The Black Market: 120/0/0
Join Date: Apr 2011
Posts: 5,569
Received Thanks: 581
Quote:
Originally Posted by Striker1.6 View Post
Aber bei /w bekomm ich immer nur die die onlinesind auf meiner map! Sprich wenn blau dann nur die auf blau und so weiter! Hilfe!

bei /w sollte kommen z.b. 5/6/7 1. zahl ist Rotes Reich,2. Gelb.3. Blau

kommt das bei dir nicht ?!
FbFunnY is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Ich glaube nicht an Metin orden pack sehen! Wie es zu sehen
04/10/2011 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 1 Replies
Ich glaube nicht an Metin orden pack sehen! Wie es zu sehen English I dont see floider pack in metin!!! HOW SEE FLOIDER?!:rtfm:
Code von Hack sehen?
07/30/2010 - Metin2 - 3 Replies
Hallo ich will ein Hack machen wo alle hacks aufeinmal sind Multihack Moblock... nur wie kann ich die codes von den scripts sehen? oder weis einer ein der noch funtz? und wie fügt mann die ein bei Microsoft Visual C? oder wie macht mann eigenes?
Npc.txt von Allen Reichen, alle Maps!
12/30/2009 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hi Community. Hab leider alle Npc.txt von allen Maps und allen Reichen gelöscht. Kann mir die einer hochladen? Weil ich hab erst die von CoX hochgeladen, die er schon bearbeitet hatte, aber bei mir klappt sowas nie, wieder nur dieser sch**ß core-fehler. Also hab ich die gelöscht, und jetzt sind gar keine Npc's mehr da. Oder kann mir einer helfen, damit das von CoX geht.
Ace onlien Korean
07/08/2009 - Foreign Games - 0 Replies
i finnaly found korean ace online! but there 2 problems, may you can help me? first time, i dont can made me an account, i dunno how, can someone make me one? email [email protected] and the second one where i can download the game? PS: Page is
WTS Talsiman Onlien Acc
05/23/2009 - General Gaming Discussion - 0 Replies
hey sell my acc i have no time more to play this nice game. Server . giant three Assasin lvl 55 halb gear . tamer lvl 45 with full gear golden item etc , golden wolf , lvl 17 husky ( auto pick/def incrasse . ) 3xx gold atm .l and many more items.. if any1 intresset so pm me pls for more details. mfg soul.



All times are GMT +2. The time now is 15:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.