Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 14:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Regional Last Chaos Ep.4

Discussion on Regional Last Chaos Ep.4 within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply
 
Old 04/10/2017, 23:02   #46
 
Satane's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 285
Received Thanks: 61
Before opening a server you have to prove it, it is full of bug
This is wasting time
Satane is offline  
Old 04/10/2017, 23:34   #47
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 10
Received Thanks: 1
Look dude I do not make these errors as I do not do the source which caused these problems for people I try my hardest in the server to make it best but the beginning is rough but we will make it past.
FesiRegen is offline  
Old 04/11/2017, 00:25   #48
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2017
Posts: 21
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by FesiRegen View Post
Look dude I do not make these errors as I do not do the source which caused these problems for people I try my hardest in the server to make it best but the beginning is rough but we will make it past.

Understandable, starting out on a new server is not easy and lately seems that 90% fail.

I for one like to go into new servers and try them, and bring others with me, but when players have to start replacing "Bin Folders" (as mentioned earlier) and download a third party program to fix "Issues", many will not bother to try.

Every game has bugs at the start-but when you got a client that has to be "altered" on our end...not worth the time. Maybe a first priority will be to fix the client and have it actually work.

For me, when that is fixed, I will try the game. But will not alter my PC to compensate for a bad client etc.
CandyApple is offline  
Old 04/11/2017, 15:06   #49
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2015
Posts: 341
Received Thanks: 49
Geil. Ein neuer Server vom Tenacious Admin und Nate dem bob.

Wird man wohl endlos cashen müssen und für nen hunni kann man dann wieder staff werden.?
[TriX]Magnum- is offline  
Old 04/11/2017, 17:16   #50
 
Crystal-One's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 139
Received Thanks: 22
Quote:
Originally Posted by [TriX]Magnum- View Post
Geil. Ein neuer Server vom Tenacious Admin und Nate dem bob.

Wird man wohl endlos cashen müssen und für nen hunni kann man dann wieder staff werden.?
finds lustig wie mein virenscanner dauerhaft bei dem binfolder anschlaegt xDD

und es war fuern fuffi ins staff einkaufen nich fuer nen hunni
Crystal-One is offline  
Old 04/11/2017, 18:17   #51
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,203
Received Thanks: 197
war auch im staff und musste mich nicht einkaufen :-) habt wohl was falsch gemacht lach^^
Peacefull is offline  
Old 04/11/2017, 20:04   #52
 
elite*gold: 40
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,942
Received Thanks: 3,572
Und ich kenne den Server nicht einmal.
Morphtek is offline  
Old 04/12/2017, 15:50   #53
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 80
Received Thanks: 6
When server will working for all ?
Ph3Z is offline  
Old 04/12/2017, 15:58   #54
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 468
Received Thanks: 50
Quote:
Originally Posted by Crystal-One View Post
finds lustig wie mein virenscanner dauerhaft bei dem binfolder anschlaegt xDD

und es war fuern fuffi ins staff einkaufen nich fuer nen hunni


durch so eine aussage hast du woll schon im vorhinein alle leute verloren
dan weis man doch das koorption dabei ist und wer spielt das noch richtig keiner auser leute die sonst keine hobby´s haben
Priximity is offline  
Old 04/12/2017, 16:01   #55
 
κııσκυ.'s Avatar
 
elite*gold: 210
Join Date: Jan 2017
Posts: 1,309
Received Thanks: 865
Quote:
Originally Posted by Peacefull View Post
war auch im staff und musste mich nicht einkaufen :-) habt wohl was falsch gemacht lach^^
Stimmt. Du bist HGM und fragst die anderen Staff Member wie man nen Command used, bzw frägst nach den einfachsten commands wie z.B whoami, visible, immortal etc.
κııσκυ. is offline  
Old 04/12/2017, 16:05   #56
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 468
Received Thanks: 50
Quote:
Originally Posted by κııσκυ. View Post
Stimmt. Du bist HGM und fragst die anderen Staff Member wie man nen Command used, bzw frägst nach den einfachsten commands wie z.B whoami, visible, immortal etc.

Ich ? ich spiele den server nichtmal
und nach commands fragen wozu gibts mehr als genügend seiten wo diese zufinden sind wer sucht der finden auch

zudem war ich niemals in einem team wo er drin ist da kann ich mir schöneres vorstellen
Priximity is offline  
Old 04/12/2017, 16:12   #57
 
κııσκυ.'s Avatar
 
elite*gold: 210
Join Date: Jan 2017
Posts: 1,309
Received Thanks: 865
Quote:
Originally Posted by Priximity View Post
Ich ? ich spiele den server nichtmal
und nach commands fragen wozu gibts mehr als genügend seiten wo diese zufinden sind wer sucht der finden auch

zudem war ich niemals in einem team wo er drin ist da kann ich mir schöneres vorstellen
Ich meine auch nicht nicht. Ich habe Peacefull zitiert. Er war/ist HGM auf Tenacious und fragt Spieler und Staffmember nach simplen Commands. Er wusste nichtmal wie man sich anmeldet mit dem whoami.
κııσκυ. is offline  
Old 04/13/2017, 05:04   #58
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 468
Received Thanks: 50
viele leute sind anscheinend zufaul oder vllt zu doof mal das netz zu durchforsten ist ja nicht so das keine befehle zu finden wären
Priximity is offline  
Old 04/13/2017, 07:02   #59
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,203
Received Thanks: 197
Wow ihr 2 seit cool Respekt vor euch beiden hätte ich fragen sollen ihr 2 seit wohl die besten ich vergaß. Beim nächsten mal denke ich an euch troll. Jeder fängt irgendwo mal neu an hat 0 mit doof zu tun den Befehl den ich gesucht hatte ich via Google nicht gefunden. War nicht der whoami Befehl aber das du lieber xTed ja hin und wieder deine Tage hast ist bekannt. Aber belassen wir es wünsche euch allen schöne Feiertage und frohe Ostern.

Das ich nach den simplen Commands angeblich gefragt habe stimmt so nicht war ein anderer Commando den ich nicht fand. Darfst aber gerne in dem glauben bleiben. Außerdem war ich HGM jetzt kommt demnächst eigenes Projekt.
Peacefull is offline  
Old 04/13/2017, 14:09   #60

 
elite*gold: 913
Join Date: Aug 2015
Posts: 689
Received Thanks: 346
Quote:
Originally Posted by Peacefull View Post
Wow ihr 2 seit cool Respekt vor euch beiden hätte ich fragen sollen ihr 2 seit wohl die besten ich vergaß. Beim nächsten mal denke ich an euch troll. Jeder fängt irgendwo mal neu an hat 0 mit doof zu tun den Befehl den ich gesucht hatte ich via Google nicht gefunden. War nicht der whoami Befehl aber das du lieber xTed ja hin und wieder deine Tage hast ist bekannt. Aber belassen wir es wünsche euch allen schöne Feiertage und frohe Ostern.

Das ich nach den simplen Commands angeblich gefragt habe stimmt so nicht war ein anderer Commando den ich nicht fand. Darfst aber gerne in dem glauben bleiben. Außerdem war ich HGM jetzt kommt demnächst eigenes Projekt.

Jetzt zurück zum Thema.
♯₳wesome™ is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
{Regional} Ep3 PvP Server
12/13/2016 - Last Chaos Private Server - 4 Replies
Regional Last Chaos Ep3 -No release date atm -This server you will start max level -This server is just for some fun PvP -Jewels in cash merchant -Potions in cash merchant -Affinity in cash merchant -Balanced PvP -10$ special rename -15$ guild special rename
Fifa 14 Regional Liga Patch
06/01/2014 - Fifa - 0 Replies
habe vor kurzen eine seite entdeckt die ein eigenen Fifa 14 Patch haben mit den teams aus Deutschland bis zur den beiden RL Wer schon immer mal sein kleines Dorf Team aus der 3. liga oder RL spielen wollte kann das nun. Beschreibung wie alles geht findet ihr auf der seite: Link entfernt
S> Gold/DBs/Items Columbos Regional
02/17/2013 - Conquer Online 2 Trading - 0 Replies
hey elitepvpers i just want to sell some DBs,Golds,Items in columbos for real money i have 2kkk gold atm. = $100 usd cheers
..QUESTION..regional block
02/01/2010 - Grand Chase Philippines - 7 Replies
..bat po pag nag lalogin ako sa NAGC..regional block nalabas?.. .pahelp nman po plss..
talisman online regional
11/19/2009 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Hi all.I'm from romania.I know taht there are more than 1 talisman online.How can i download other talisman online(except world).Sorry for my english. Hope i'l lget a reply. Good evening.



All times are GMT +2. The time now is 14:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.