Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 12:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Coder für WBB Template (kleinere Veränderungen)

Discussion on [S] Coder für WBB Template (kleinere Veränderungen) within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
elite*gold: 1921
Join Date: Nov 2011
Posts: 472
Received Thanks: 341
[S] Coder für WBB Template (kleinere Veränderungen)

Guten Abend / Tag Communtiy!

Wie die Titel schon sagt suche ich einen Coder, der mir an meinem WBB Template kleinere Änderungen vornimmt!

Da ich ich derzeit keine Zeit habe mich selbst damit zu befassen, suche ich jemanden der dies für mich, und natürlich auch mit einer Aufwandsentschädigung in Form von Geld machen, würde.

Wie viel ihr bearbeiten müsst und was genau, würde ich euch in Skype oder auf meinem Ts3 Server sagen. Nachdem wir geredet haben, können wir uns auch auf einen Preis und eine Zahlungsmethode einigen.
CHXENVS is offline  
Reply

Tags
code, suche, teamplate, wbb, wtb


Similar Threads Similar Threads
Template | Coder gesucht
11/08/2013 - elite*gold Trading - 4 Replies
Guten Abend, es geht um folgendes: Free Amazon Gift Codes Kennt sich jemand mit so etwas aus? Ich nehme an es gibt kein Template für sowas, also suche ich jemanden der mir so etwas ähnliches erstellen kann. Gezahlt wird mit e*G für | Template | oder Coder - der mir so etwas ähnliches aufbauen kann.
[Release]New Website Template ( Toked Images From EliteSro ) Searching for Php Coder
06/08/2012 - SRO Private Server - 11 Replies
greetings <3 today i done a small website template by photoshop i'll release the psd file !! i searching for php coder 2 code it and release it so the website for elitepvpers not for me also i dont have server so if youre a php coder and have free time pm me skype:- katie.katie41 yahoo:- [email protected]
[S] Coder für Tumblr-Template (wenige Änderungen)
12/19/2010 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo Suche jemand der ein bestehendes Tumblr Template etwas verändert. z.B: die Überschrift verschiebt etc. mehr unter ICQ (126078) Biete Elitegold oder anderes mehr unter icq (126078) oder pn mfg



All times are GMT +2. The time now is 12:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.