Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Archer Bot needet

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 131
Received Thanks: 0
i have created an archer, but always forget to change arrows when they are empty. can somebody make a bot which check the ammount of arrows and recharge them when needet. thx.

*Edit*
if somebody know, how to make one, plz write it here



Big-IN is offline  
Old   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 308
Received Thanks: 1
I am pretty sure I could make one, but I don't know like the key combo and what not... could you post the specifics?


roundknot is offline  
Old   #3
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,247
Received Thanks: 2,252
Big-IN what are you using to make the bot ? Are you using pixel based programs or just normal macro ? Or AutoIt ? Or macro express ? C++ ?
XtremeX-CO is offline  
Old   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 308
Received Thanks: 1
Quote:
i have created an archer, but always forget to change arrows when they are empty. can somebody make a bot which check the ammount of arrows and recharge them when needet. thx.

*Edit*
if somebody know, how to make one, plz write it here
I don't believe he is making one. He is asking for someone to make one for him.


roundknot is offline  
Old   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 130
Received Thanks: 1
is there a bot to lvl in lab 4, a bot that autokills minotaurs?
dgamer is offline  
Old   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 131
Received Thanks: 0
Quote:
Originally posted by dgamer+Jun 23 2005, 21:47--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (dgamer @ Jun 23 2005, 21:47)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> is there a bot to lvl in lab 4, a bot that autokills minotaurs? [/b]

this bot should check the ammount of equipped arrows and reload them when needet (when 2 or less arrows left).

Quote:
Originally posted by [email protected] 23 2005, 18:19
Big-IN what are you using to make the bot ? Are you using pixel based programs or just normal macro ? Or AutoIt ? Or macro express ? C++ ?
i&#39;m not making a bot. i&#39;m asking for someone, who can make one.

<!--QuoteBegin--roundknot
@Jun 23 2005, 18:17
I am pretty sure I could make one, but I don&#39;t know like the key combo and what not... could you post the specifics? [/quote]
the arrows are on F1.
Big-IN is offline  
Old   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 230
Received Thanks: 26
i currently have one under development it reloads for scattering but not single shot still gotta figure out how to read the actual arrow amount rather than just a count of how many times rightclick has been initiated. its still a lil buggy but if yall want ill post for beta testing
pappawolfie is offline  
Old   #8
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,247
Received Thanks: 2,252
Quote:
Originally posted by Big-IN@Jun 23 2005, 09:16
i have created an archer, but always forget to change arrows when they are empty. can somebody make a bot which check the ammount of arrows and recharge them when needet. thx.

*Edit*
if somebody know, how to make one, plz write it here
Quote:
(XtremeX-CO @ Jun 23 2005, 18:19)
Big-IN what are you using to make the bot ? Are you using pixel based programs or just normal macro ? Or AutoIt ? Or macro express ? C++ ?

i&#39;m not making a bot. i&#39;m asking for someone, who can make one.
You aren&#39;t creating a bot. So what you lied when you said that you tried to create a bot, to get a bot ? It doesn&#39;t work like that. If you look there are bots for archers. Like the Basilisk trainer. But you didn&#39;t look. And you also lied. Shame.
XtremeX-CO is offline  
Old   #9
 
elite*gold: 20
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,489
Received Thanks: 300
I haven&#39;t lied can ya point me to where the bastilik trainer is extreme ?? lol

EDIT : nvm i found it pinned now
Tw3ak is offline  
Old   #10
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,247
Received Thanks: 2,252
BIG-in=Tw3ak ???

If not i was talking to Big-in
XtremeX-CO is offline  
Old   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 230
Received Thanks: 26
Quote:
Originally posted by XtremeX-CO+Jun 24 2005, 17:24--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (XtremeX-CO @ Jun 24 2005, 17:24)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Big-IN@Jun 23 2005, 09:16
i have created an archer, but always forget to change arrows when they are empty. can somebody make a bot which check the ammount of arrows and recharge them when needet. thx.

*Edit*
if somebody know, how to make one, plz write it here
Quote:
(XtremeX-CO @ Jun 23 2005, 18:19)
* Big-IN what are you using to make the bot ? Are you using pixel based programs or just normal macro ? Or AutoIt ? Or macro express ? C++ ?*

i&#39;m not making a bot. i&#39;m asking for someone, who can make one.*
You aren&#39;t creating a bot. So what you lied when you said that you tried to create a bot, to get a bot ? It doesn&#39;t work like that. If you look there are bots for archers. Like the Basilisk trainer. But you didn&#39;t look. And you also lied. Shame. [/b][/quote]
XtremeX-CO take a look at the line you made bold on his post....hes saying he made an archer on co as in a character not a bot. please kindly read thoroughly before flaming people as its not nice.
pappawolfie is offline  
Old   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 131
Received Thanks: 0
Quote:
Originally posted by pappawolfie@Jun 24 2005, 22:02
i currently have one under development it reloads for scattering but not single shot still gotta figure out how to read the actual arrow amount rather than just a count of how many times rightclick has been initiated. its still a lil buggy but if yall want ill post for beta testing
i like bots. plz post it. i will make beta testing
Big-IN is offline  
Old   #13
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 230
Received Thanks: 26
ok lemme make it a lil more user friendly and ill post it tommarow
pappawolfie is offline  
Old   #14
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 131
Received Thanks: 0
thx


Big-IN is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Hmm wiederma Help needet oO
huhu.. Hab gerade exp tabelle mit dem Programm von igorGlock auf lvl 127 gestellt. exp auch eingestellt (200.000.000) pro level.. Jetzt hängt vPC...
5 Replies - Metin2 PServer - Discussions / Questions
MULTICLIENT ON QONQUER NEEDET
Hello i play on qo and i wanted ask if somebody know how to make mulkticlient on it.The normal exe is attatchet bellow thx for help.
4 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
Help pls fast needet!...
Hi all i allday looking for multiclient (softmod) for v. 1.117 pls help me if u know any info about it. Thx :cry:
5 Replies - SRO Main - Discussions / Questions
translation needet
hi leute^^ breuchte übersetzung danke^^
11 Replies - Off Topic



All times are GMT +2. The time now is 12:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.