[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hey,Ich habe mir gedacht so ein Sammelthread fehlt hier noch da meinche Server schon auf die hinteren Seiten gerutsch sind und so den suchenden Usern hilft.
| Name | Hamachi | Slots | Whitelist |
|---|---|---|---|
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 20 | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 24 | Nein |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 16 | Ja |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 50 | Nein |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 8 | Ja |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 12 | Nein |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | 30 | Ja |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein | ? | Nein |
Ich habe einfach mal die Server der ersten zwei Seiten eingetragen, wenn ihr auch hier reinwollt schickt mir bitte eine PM mit dem Thread-Link.
Sollte der Thread nicht den Regeln entsprechen bitte löschen :)