Friendly Warning to all script kiddies

07/05/2010 15:49 AzizGFX#1
Hi you,

This is Aziz Natour, I've been involved a lot in the Metin2 private servers, thought I never played the game, nor will anytime soon.

While I understand the nature of private servers, all about ripping official files and releasing to the public, and if the official company is not doing anything against it then it's none of my business.

But when you proclaimed geniuses steal one of my designs, which respectively should be considered a private investment in a site, regardless of its content and nature, must know that myself and my clients will not sit down and do nothing.

Be sure that we will fight such copyright infringing and punish you to the fullest extend applicable by the law. if you can steal someone's shit doesn't mean you have the right to do it.

I am sure nobody would like to get his website shutdown, if not the domain taken away and possibly your internet banned by your ISP. and tracking your host, IP address, home address and name is not a hard thing.

Just be nice and try to be original, if that's too hard for you, find some free templates and download them, not the commercial ones which belong to others, or you can hire me, and I will design a homepage for you.

I guess that's all, I never wanted these situations, but I am used to it and had shutdown many sites before, it's nothing new for me but I would certainly like to stop it.

And be advised that I never authorize any of the sites to be released, and I had received reports that someone impersonated me, so be sure to e-mail my official address which is [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] if you've been tricked by one of your staff members!

you can check my portfolio for more contact information.

Thank you for your time and understanding,
Sincerely,
Mr. Aziz Natour

GERMAN:

Hi,

mein Name ist Aziz Natour und ich bin seit einiger Zeit als Webdesigner in der Metin2 PServer Scene aktiv.

Obwohl ich die Entscheidung der offizielen Spielebetreiber respektiere, nichts gegen PServer zu unternehmen, kann ich es nicht hinnehmen, dass ihr oder irgendjemand sonst meine Arbeit und das Gut meiner Kunden (in Form von Webdesigns) klaut. Sowohl ich selbst als auch meine Kunden werden nicht wie die großen Unternehmen einfach nur dasitzen und nichts unternehmen.

Daher werden Copyrightverletzungen jeglicher Art von unserer Seite her höchstmögliche Anstrengungen entgegengebracht, um jede unerlaubte Nutzung nach bestehendem Recht möglichst hart zu bestrafen.

Wenn ihr kein Interesse an einer eigenen Homepage habt, dann benutzt kostenlose Templates um euch Ärger zu ersparen, falls ihr jedoch auf der Suche nach einem einzigartigen Design seid, dann kontaktiert mich und gegen entsprechendes Entgelt bekommt ihr von mir ein eigenes Design erstellt.

Das sollte alles sein. Es war nie meine Absicht meine Copyrightansprüche gerichtlich und offiziell durchzusetzen, allerdings scheue ich davor auch nicht mehr zurück.

Erreichbar bin ich unter folgender E-Mail Adresse: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Auf meinem Portfolio finden sich weitere Kontaktmöglichkeiten.

Vielen Dank fürs Lesen,
Aziz Natour
07/05/2010 15:51 Saaja_#2
Er hat den vorfall @ New World2 mitbekommen.. Achtung er wird denjenigen der die Files benutzt Anzeigen!
Ich rate ab, die Files zu benutzen.
07/05/2010 15:54 Saaja#3
hey

all threads with your work will be deleted

;)

Nochmal auf deutsch.

Er ist HP Scripter und Designt HPs und verkauft diese.
Auf den HPs ist sein Copyright. jemand hat diese HP gerippt von NW2 und hier veröffentlicht.
Wenn jemand diese nutzen sollte wirds ne Anzeige seiner seits geben.
07/05/2010 15:55 batitun#4
Sorry,
But when your designs had been stolen then why do you complain here on elitepvpers ?
And When you want to tell this to the Metin 2 Kiddys I dont think they know english good enought
But i saw that elitepvpers deleted all the threads with your designs
07/05/2010 15:57 <Custom>#5
Quote:
Originally Posted by Imp- View Post
Er hat den vorfall @ New World2 mitbekommen.. Achtung er wird denjenigen der die Files benutzt Anzeigen!
Ich rate ab, die Files zu benutzen.

Dauni hat doch zu erst die HP von aspire gerippt bevor er sich eine von ihm gekauft hat...

@Aziz "Dauni" aka Felix or whatever had ripped aspiremt2. right?
07/05/2010 15:58 Dauni._.#6
Quote:
Originally Posted by TheKurdboy View Post

Dauni hat doch zu erst die HP von aspire gerippt bevor er sich eine von ihm gekauft hat...

@Aziz "Dauni" aka Felix or whatever had ripped aspiremt2. right?
Ja, hatte ich, das ist ander ne andere geschichte, außerdem is die geklärt ô.o
07/05/2010 16:00 <Custom>#7
Quote:
Originally Posted by Dauni._. View Post
Gut das ihr es geklärt habt, btw. hat der nur ein Design gemacht oder incl. Scripts?
07/05/2010 16:03 Saaja_#8
Quote:
Originally Posted by TheKurdboy View Post

Gut das ihr es geklärt habt, btw. hat der nur ein Design gemacht oder incl. Scripts?
Denk mal nach. Ist es Logisch wenn Aziz den Itemshop codet?
07/05/2010 16:14 <Custom>#9
Quote:
Originally Posted by Imp- View Post
Denk mal nach. Ist es Logisch wenn Aziz den Itemshop codet?
Hat sich schon geklärt, ich weiß nun bescheid :)
07/05/2010 16:17 mutlku#10
Quote:
Originally Posted by Dauni._. View Post
Mehr oder weniger.
07/05/2010 16:18 MαяTiη :3#11
^this .
Haben die halt Pech wenn se klauen & ne anzeige bekommen ^^
07/05/2010 18:55 BoGaRaM#12
so gehört sich das^^
fands schon scheiße genug..
07/07/2010 02:28 αίίR7 :3#13
next stealer >

wieder 'ne gerippte homepage, bzw. die von uns (nw2-network)

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
07/07/2010 02:37 sonylein#14
Naja Aziz fängt an pages zu machen und für seine nechste mind. 50% der bauteile der alten zu benutzen ... könnte man genauso stress schieben und aziz ärger bereiten BLAH
07/07/2010 09:45 Masters of Hardcore#15
Ich finde es allgemein schwachsinnig, da mit Anzeigen zu drohen.

Jedoch kann ich ihn schon gut Verstehen, ich hätte auch keine Lust, dass jemand sich ein Beat von mir lädt, und sagt, es wäre seins.