epvpImg

12/26/2025 21:49 PKeng#1
Hi,

mein Vorschlag wäre, dass man epvpImg weiterführt. Was haltet ihr von diesem Vorschlag?

Ich würde mich auch über Meinungen und Kritik zu meinem Vorschlag freuen.

Liebe Grüße :)
12/28/2025 01:24 Corex#2
Quote:
Originally Posted by PKeng View Post
Hi,

mein Vorschlag wäre, dass man epvpImg weiterführt. Was haltet ihr von diesem Vorschlag?

Ich würde mich auch über Meinungen und Kritik zu meinem Vorschlag freuen.

Liebe Grüße :)
+1
01/25/2026 19:27 teslatx#3
Are you referring to the website design? If so, I think it's a good idea, especially regarding a dark web version of the site.
01/25/2026 21:05 kleinkiiko#4
Oder könnte man denn Sourcecode des Imagehost veröffentlichen= So kann die Community das Projekt vielleicht weiterführen :)
02/01/2026 17:40 Devsome#5
Quote:
Originally Posted by kleinkiiko View Post
Oder könnte man denn Sourcecode des Imagehost veröffentlichen= So kann die Community das Projekt vielleicht weiterführen :)
It is based on this: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Demo: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
02/02/2026 20:49 PKeng#6
Quote:
Originally Posted by teslatx View Post
Are you referring to the website design? If so, I think it's a good idea, especially regarding a dark web version of the site.
Yes, it is all about the website design. It would be great for everyone if there were also a dark mode version of the discontinued landing page. :) :) :) :) :)

02/07/2026 15:38 Draacox#7
Indeed, +1