Lua to ignore the item level requirements ?

12/07/2017 23:21 Singleplayer™#1
just search lua/code to ignore the item level on dungeon.


btw: for all who say "learn lua" or something else get reported for spam
12/08/2017 05:59 SuperFruity#2
CX2DungeonManager.AddDungeonData

you can go ahead and infer from there. Nobody's going to give you a C&P lmao
12/08/2017 13:21 Singleplayer™#3
i have 0 experience with lua so i cant creat a script with this function , because that i need full source , i dont want to learn this crap language
12/09/2017 13:29 Nevada'#4
Frag jemanden der Lunaloader hat da ist die Lua dabei.
12/09/2017 13:45 Shaverx3#5
Quote:
Originally Posted by Singleplayer™ View Post
just search lua/code to ignore the item level on dungeon.


btw: for all who say "learn lua" or something else get reported for spam
Da haste, viel Spaß :D

local originalfunc = CX2DungeonManager.AddDungeonData

CX2DungeonManager.AddDungeonData = function(self, data)
data.requireDungeonID = 0 --Set required dungeon ("0" for requirements)
data.m_MinLevel = 0 --Set minimum level for dungeons
data.m_MaxLevel = 99 --Set maximum level for dungeons
data.m_RequireItemLevel = 0 --Set required item level ("0" for no requirements)
data.m_HardRequireItemLevel = 0 --" for hard dungeons
data.requireSpirit = 0 --
data.m_NPCLevel = 1 --Set NPC level
data.EXTRA_REQUIRE_DUNGEON_ID = nil --Set extra required dungeon ("nil" for removing)
data.IS_HELL_MODE = nil --Is hell mode ("nil" for removing)
data.m_bArcadeMode = nil --Is arcarde mode ("nil" for removing)
data.m_bSwitchingWithEventInfo = nil -- Is switching with event info ("nil" for removing)
data.m_bLevelEqualized = nil --Is level equalized ("nil" for removing)
data.m_bDamageEqualized = nil --Is damage equalized ("nil" for removing)
data.m_bEventDungeon = nil --Is event dungeon ("nil" for removing)
data.m_usFixedMembers = nil --Fixen members ("nil" for removing)
data.m_iLimitedPlayTimes = nil --Limited play times ("nil" for removing)
data.requireItemID = nil --Require a specific item ("nil" for removing)

return originalfunc(self, data)
end
12/09/2017 16:27 Singleplayer™#6
Quote:
Originally Posted by Nevada' View Post
Frag jemanden der Lunaloader hat da ist die Lua dabei.
würde ja gerne im forum dort fragen nur leider geht die email verifikation nicht

danke :)
#edit
doesnt work ....
12/10/2017 13:30 Nevada'#7
Quote:
Originally Posted by Singleplayer™ View Post
würde ja gerne im forum dort fragen nur leider geht die email verifikation nicht

danke :)
#edit
doesnt work ....
sollte funktionieren. Du musst aber auch die Dungeon ID angeben und Event dungeons gehen nicht.

Gesendet von meinem Redmi Note 2 mit Tapatalk
12/10/2017 20:15 Singleplayer™#8
Quote:
Originally Posted by Nevada' View Post
sollte funktionieren. Du musst aber auch die Dungeon ID angeben und Event dungeons gehen nicht.

Gesendet von meinem Redmi Note 2 mit Tapatalk
zählt auch adds energy dungeon als "event" dungeon ?
btw, hab gestern just for fun mal id 1-50 getestet nichtmal bei els baum hat sich was geändert xD

#edit
ok die dungeon id´s sehen doch bissl anders aus xD .... frage 1 bleibt bestehen


#edit 2
funktioniert trotzdem nicht , hier der source für dragon road in besma:
12/10/2017 22:33 Nevada'#9
Adds dungeon geht meinens wissen nach nicht