[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Guten Tag, da es einen ähnlichen Thread auch für die Odin Files gibt, wollte ich mich auch an einen Thread setzen für die releasten CN Files. Ich beziehe mich hierbei ausdrücklich nur auf die Files vom Dragonluck Release!
Hier schonmal ein paar Dinge:
Diverses:
Typ | Link |
|---|---|
| Files | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Patcher Source | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| ChrCommon.txt & MobInfoServer.shn like Offi: | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Server auf Remote IP | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Rückwärts laufen aussschalten | Shortcut Settings->Play->"Back = S" |
| Evasive/Altris Zone | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| HK/MoePromise Zone | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Altris.exe fixed | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Lucky Capsules Fix | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...], [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| LoggedInChars | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Typ | Notiz | Download |
|---|---|---|
| Patcher Source v1 | Das Tutorial findet ihr in dem Thread | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Patcher Source v2 | Archiv herunterladen, Login Ordner zu xammp/IIS hinzufügen, Source anpassen | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Log Reader v1,2,3 | Auf "Klick" drücken und Anweisungen befolgen | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Shine OP Tool | OP Tool für die CN/HK Files | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Bugliste & Fixes | Gefixt? |
|---|---|
| - Damage von den Mobs verdoppelt sich jede Stunde | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| - Skin Bug wie bei Odin (DC) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| - &staticdamage 9999 macht 2999 dmg | Nein |
| - Aka Dupli Bug (3er Handel Bug) | Nein |
| - Rüstungen bekommen bei +12 keine Bonus Def ([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | Nein |
| - Minihaus nicht verfügbar | Nein |
| - Kapselsystem funktioniert nicht | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...],[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| - Rüstungswerte & Waffenwerte sind niedriger als normal | Nein |
| - Beschreibungen & diverses stimmt nicht | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Fix für: |
|---|
| - Auctionshaus geht bei einigen nicht |
|---|
| - Adealia Vogel (NpcDialogData.shn) |
|---|
| - Steuerung wie Offi standardgemäß |
Natürlich seid ihr auch gefragt! :) Wenn ihr irgendwelche Bugs gefunden habt, dann lasst mir eine PN zukommen mit dem jewaligen Fix oder antwortet einfach auf den Thread.
Deswegen hatet nicht unnötig rum weil hier noch nicht so viel ist :D Ist alles in Arbeit :)