[SA-MP] Release von Server Script's

06/29/2014 16:18 jangamer040199#1
Sehr geehrte Damen und Herren,

da ich nun defenitiv mit SAMP aufhöre, können Sie hier sämtliche Script's Downloaden.
Es sind telweise angefange und spielbereite Godfather & Selfmade Script's dabei.
Manche kann man auch einfach ausschlachten, oder editieren, da tolle Systeme dabei sind.
Einige sind selten und editiert. Ich gebe keinen Support auf die Script's.

Links:

Script #1 (Angefangenes Selfmade): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #2 (Fortgeschrittenes Selfmade mit Textdraws): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #3 (Präsentier Script für Maps etc, viele Einstellungsmöglichkeiten): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #4 (Fortgeschrittenes Selfmade mit Textdraws und vielen Befehlen und Systemen): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #5 (Spielfertiges Selfmade): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #6 (editiertes Godfather): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Virustotal-Links:
Script #1: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #3: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #4: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #5: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Script #6: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Alle Dateien haben kein Virus/Trojaner, Pastebin kann ich leider nicht anbieten, kann ja einer für mich übernehmen ;)
Bitte kleine Flames etc, die Script's sind für Leute, die villeicht noch Interesse haben.

Mit freundlichen Grüßen
American Hustler
06/29/2014 21:22 Bonrax#2
Bitte hier posten -> [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
#closed