Dein Bukkit Server einrichten (PSC,Gift Code)

11/25/2011 21:13 KhTT#1
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich konfiguriere Deinen Minecraft Server mit Internetseite, Forum oder Blogmit den folgenden Funktionen und Garantien:

[CENTER]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Funktionen[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Alle Plugins für Dich abgestimmt.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ein PDF Handbuch mit den Kommandos, FAQs, etc.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2 Wochen Garantie (für Probleme und Updates)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Richte bei jedem Hoster ein (Hamachi, Root, nitrado, zaphosting)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Webseiten mit Forum + Blog und mit .tk domain (minecraftserverxy.tk), falls verfügbar, sonst de.vu

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Screenshots[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Handbuch
E-Mail (so könnte deine aussehen)

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Angebote[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

AngebotPreis
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bukkit, bis 10 Plugins1€ PSC
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bukkit, bis 20 Plugins2€ PSC
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bukkit, bis 50 Plugins5€ oder Gift Code
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Vanilla0€ + Kommentar
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Internetseite2,50 Euro
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]+ Forum2,50 Euro
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]+ Blog2,50 Euro

Alle Preise verhandelbar.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bezahlmethoden[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] PaySafeCard
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] MC Gift Code
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] e*gold (Verhandlungssache)

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ablauf[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
1. Du gibst first, auch mit MM, falls du willst.
2. Ich bearbeite deinen Auftrag und du kriegst deinen Server in spätestens 7 Tagen. Sonst Geld zurück.
3. Du bekommst Deinen Server mit übersichtlichem PDF Handbuch!

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Aktion[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Für die ersten fünf Leute gibt es für Angebot 2 und 3 50% Rabatt!
Der Erste zahlt nichts (muss aber Kommentar schreiben (trusten))

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Kontakt[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] E-Mail
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Skype
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]elitePVPers PN
11/27/2011 09:54 KhTT#2
Bitte löschen, neuer Thread weil falscher Titel