Tausche 51er Gladi auf JustAion

06/25/2011 19:17 Bekir123321#1
Ich tausche meinen 51er gladi auf JustAion gegen eine Psc
Infos zum char:
waffe:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] und [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Helm:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ohrringe:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] und [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kette:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Brustplatte:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hose:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ringe:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
und [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Schuhe:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Schulter:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Gürtel:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Handschuhe:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
mein gürtel is so schlecht weil ich im inventar noch [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] habe genau so bei den Ohrringen und ringen hab noch welche im inventar die ich nich tragen kann für mein level

Bei Fragen oder Interesse könnt ihr mich in Skype:bekirikus hinzufügen oder hier in epvp eine nachricht schreiben