Der längste e*pvp Thread XXXIX

05/31/2016 22:18 Insanity​#7321
Quote:
Originally Posted by Autrux View Post
Weil in den einen Post es nicht geklappt hat, grüße ich diese ganzen Gesichter mal hier:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]™ @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Waren noch paar mehr, mir fehlen aber die Namen.
Die Autrux-Aktion im TS.. Autrux hart am ballern.. :handsdown:
05/31/2016 22:18 Schnucki.#7322
hab gehört alibimoslem chillt grad in thailand
05/31/2016 22:26 Its Kuzon#7323
Quote:
Originally Posted by wladimirowitsch View Post
nette lol videos... nicht
Hab garnicht gewusst das man auf YouTube perfekte Videos hochladen muss? :)
Daran gedacht das man ein Video hochlädt um konstruktive kritik zu bekommen?

Ah, ich hab vergessen wir sind hier im Internet 90% der User machen hier auf dicke Hose :)
Mein Fehler sry.

Habs aus der Signatur entfernt ;)
05/31/2016 22:32 Schnucki.#7324
Quote:
Originally Posted by xKuzon View Post
Habs aus der Signatur entfernt ;)
entfern es am besten auch von youtube lol
05/31/2016 22:34 Its Kuzon#7325
Quote:
Originally Posted by Schnucki. View Post
entfern es am besten auch von youtube lol
Logisch? Hab meine Kritik ja schon ein paar Seiten zuvor bekommen. Gehört ja verbessert? :)
05/31/2016 22:37 schamon#7326
Quote:
Originally Posted by Schnucki. View Post
hab gehört alibimoslem chillt grad in thailand
echt jetzt? :D

nach seinen unzähligen comebacks hat er sich diesen urlaub auch wirklich verdient!

grüss ihn von mir falls du kontakt mit ihm hast, danke abi.
05/31/2016 22:49 Sedrika#7327
Quote:
Weil in den einen Post es nicht geklappt hat, grüße ich diese ganzen Gesichter mal hier:
...

Errinerst du dich noch an die hier ;D

05/31/2016 22:51 Autrux#7328
Quote:
Originally Posted by Sedrika View Post
Errinerst du dich noch an die hier ;D

Oh god, pls nooo..

Mach mal nen Album für die Bilder.
05/31/2016 22:52 Sedrika#7329
Quote:
Oh god, pls nooo..

Mach mal nen Album für die Bilder.
Wo denn ein Album machen? Alles zusammen hat ca 900mb.
Und nicht das ich wieder eine Infraction für "Gore" ;D
05/31/2016 22:53 Autrux#7330
Quote:
Originally Posted by Sedrika View Post
Wo denn ein Album machen? Alles zusammen hat ca 900mb.
Save es auf ner Cloud oder so.
05/31/2016 22:58 schamon#7331
hi dödel
05/31/2016 23:06 Autrux#7332
Werde schon wieder müde...
05/31/2016 23:19 Sedrika#7333
Quote:
Save es auf ner Cloud oder so.
Auf welcher Wolke denn?
05/31/2016 23:22 Jolifina#7334
Quote:

@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]™ @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

HuHu ich bin seit neustem wieder Aktiv :)
05/31/2016 23:42 Autrux#7335
Quote:
Originally Posted by Glamourös View Post
HuHu ich bin seit neustem wieder Aktiv :)
Bitte bleib auch aktiv meine Liebe! :)